@benchfa_team
اخباراخبار تکنولوژی

قابلیت Dynamic Lighting برای کنترل RGB در ویندوز ۱۱ اضافه می‌شود

مایکروسافت اعلام کرده به زودی قابلیت کنترل نور RGB در ویندوز ۱۱ منتشر میشه. این ویژگی باعث میشه که کنترل RGB رو به طور یکپارچه و بدون نیاز به نرم افزارهای دیگه کنترل کنید. این شرکت قصد داره یک هاب واحد برای تمام نیازهای RGB شما ارائه بده و از مشکل نصب نرم‌افزارهای مختلف برای هر برند جلوگیری کنه. در ادامه با خبر کنترل RGB در ویندوز ۱۱ با بنچفا همراه باشید.


کنترل RGB در ویندوز ۱۱

مایکروسافت قصد داره با ویژگی جدید «Dynamic Lighting» در ویندوز ۱۱ مدیریت RGB رو در رایانه‌های شخصی آسون‌تر کنه.
مایکروسافت اسم این ویژگی جدید رو «Dynamic Lighting» گذاشته و در پست وبلاگ Windows Developer درمورد اون صحبت شده. تا الان هنوز اطلاعات رسمی در مورد این ویژگی به‌دست نیومده، البته شاید به لطف برخی عکس‌های منتشر شده قبلی از کاربر توییتر آلباکور، یه ایده اولیه از ظاهر کلی اون داشته باشیم.
رابط تنظیمات ویندوز ۱۱ شامل تنظیماتی برای روشنایی صفحه نمایش، جلوه‌های نور و طرح رنگ میشه. همچنین عملکردی وجود داره که می تونه سخت افزار شما رو با رنگ ویندوز هماهنگ کنه.

قابلیت Dynamic Lighting برای کنترل RGB در ویندوز 11 اضافه می‌شود

سفارشی‌سازی RGB برای بسیاری از کاربران که تازه با این محیط آشنا شدن یکمی پیچیده‌ست. از اونجایی که هر شرکتی نرم‌افزار کنترل RGB اختصاصی خودش رو داره، باید با هزاران bloat و ماژول‌های نرم‌افزاری سروکار داشته باشید. مایکروسافت قصد داره با ارائه یک راه‌حل ساده و بدون استفاده از برنامه‌های شخص ثالث، این دردسر رو از بین ببره.

شما می‌تونید در نسخه‌های جدیدتر ویندوز ۱۱ به این ویژگی دسترسی داشته باشید. ما امیدواریم از زمانی که این قابلیت در دسترس قرار بگیره، بتونه عملکرد خوبی از خودش نشون بده و در آپدیت‌های اولیه شاهد باگ‌های متعدد نباشیم.

مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی پشتیبانی نورپردازی خود را از ویندوز ۱۱ اعلام نکرده. با این حال، این شرکت در حال کار روی چندین ویژگی آزمایشیه که انتظار میره در به روزرسانی مهم‌تر ویندوز ۱۱ در اواخر سال جاری معرفی بشه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×