@benchfa_team
اخباراخبار بازی هااخبار تکنولوژی

کمیسیون اروپا با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت موافقت کرد

«کمیسیون اروپا» یا به اختصار EU، بالاخره بعد از همه اون خبرهایی که به پا کرد، بالاخره قرارداد خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» توسط «مایکروسافت» رو تصویب کردن. حالا مامورین EU دارن میگن شرکت «سونی» همچنان می‌تونه با «مایکروسافت» رقابت کنه، حتی بدون اینکه سری Call of Duty رو داشته باشه! تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

امروز دسته‌بندی EU، با چهره‌بازی رسمی خودش، به ادغام شرکت «اکتیویژن» و «مایکروسافت» رضایت خودش رو اعلام کرد. خب این تصمیمشون رو بعد از تحقیق و تفحص داخلی درباره پیامدهای خرید «اکتیویژن بلیزارد» توسط «مایکروسافت» و تأثیرش بر مشتریان اروپایی نهایی کردن. دلیل خاص رضایتشون هم به تعهد «مایکروسافت» برای بهبود سرویس‌های بازی ابری برمیگرده. «مایکروسافت» به‌خاطر آرامش ذهن، تعهداتی برای حل نگرانی‌ها و انتقادها درباره ایجاد فضای انحصاری در بازی‌های ابری مطرح کرده.

کمیسیون EU مدعیه که «مایکروسافت» هیچ نقشه‌ انحصاری برای محدود کردن سری بازی‌های COD و سایر عناوین اکتیویژن بلیزارد نداره. 

کمیسیون اروپا با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت موافقت کرد

ماه گذشته، از سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) خبر ناراضی بودن از خرید «اکتیویژن بلیزارد» توسط «مایکروسافت» رو شنیدیم. سازمان فکر می‌کنه که این ادغام تاثیر منفی روی قدرت سرویس‌های ابری مایکروسافت داره. بعد از اعتراض CMA، «مایکروسافت» یه بیانیه منتشر کرد و گفت که «خرید این شرکت توسط ما، ابزاریه که ما می‌تونیم اونو برای تعیین شرایط و مقررات بازار در طول ۱۰ سال آینده استفاده کنیم». متن بیانیه «مایکروسافت» به این صورته:

مسئولین رقابتی از بریتانیا، ایالات‌متحده و اروپا با هم موافقن که این ادغام منجر به کاهش رقابت در بازی‌های ابری میشه. CMA به این نتیجه رسیده که بازار ابری باید به‌عنوان یه بازار آزاد و رقابتی حفظ بشه تا نوآوری و انتخاب در این حوزه به سرعت پیش بره. پیشنهادات مایکروسافت که امروز توسط کمیسیون اروپا پذیرفته شد، به مایکروسافت اجازه میده تا شرایط و مقررات این بازار رو برای ۱۰ سال آینده تعیین کنه. آنها یه بازار آزاد و رقابتی رو با بازاری جایگزین می‌کنن که بازی‌های مایکروسافت رو می‌فروشه ولی تحت مقررات مستمر قرار داره.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×