محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 با قیمت ۲۴۹ دلار در دسترس است

یک سازنده‌ کارت گرافیک تایوانی در حال حاضر کارت گرافیک Radeon RX 7600 Mech 2X Classic رو با قیمت ۲۴۹ دلار معرفی کرده. این کمترین قیمت برای بازار آمریکا تا الان محسوب میشه. این تخفیف به این معنیه که در عرض یک ماه از زمان لیست اولیه این کارت گرافیک، قیمت اون  ۲۰ دلار کمتر از قیمت پیشنهادی تولیدکننده‌ست که ۲۶۹ دلاره. تا انتهای این خبر با بنچفا همراه باشید.


کارت گرافیک RX 7600 با قیمت ۲۴۹ دلار در دسترس قرار گرفت

کارت ام‌اس‌آی (MSI) از سیستم خنک کننده دو فن استفاده می‌کنه و هیچ تنظیم کارخونه‌ای برای افزایش سرعت روی اون انجام نشده. کلمه «Classic» در نام محصول به این معنیه که خنک کننده در واقع براساس مدل‌های نسل قبلی مانند سری RX 6700 Mech طراحی شده.

کارت گرافیک RX 7600 با قیمت 249 دلار در دسترس قرار گرفت

هرچند پیشنهاد MSI به اندازه پیشنهادهای هفته نخست از فروشگاه‌های اروپایی جذاب نیست، اما تخفیف MSI به این معنیه که با ۷.۴% کاهش قیمت روبرو هستیم. بسیار محتمله که این تنظیم قیمت نتیجه لانچ RTX 4060 در هفته آینده باشه که طبق اعلام انویدیا، قیمت اون ۲۹۹ دلاره.

کارت گرافیک RX 7600 با قیمت 249 دلار در دسترس قرار گرفت

با این حال، کارت گرافیک RX 7600 احتمالاً همچنان رقیب قابل توجهی برای GeForce RTX 4060 به شمار میاد. همونطور که در بنچمارک فاش شده ۳DMark مشخص شده این کارت احتمالاً عملکرد ریتریسینگ یکسانی رو ارائه نمی‌ده، اما باز هم قابل مقایسه‌ترین مورد با این پردازنده گرافیکیه.

علاوه‌بر عملکرد، هر دوی این کارت‌های ورودی دارای محدودیت‌های فیزیکی یکسانی هستن، مثل حافظه ۸GB با رابط ۱۲۸ بیتی و رابط PCIe Gen4 با ۸ لین. این موارد ممکنه توجه گیمرها رو به سمت مدل‌های نسل قبلی و جذاب‌تر با حافظه بیشتر و باس‌های پهن‌تر جلب کنه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×