محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخبار

بازی Bloodhound به صورت رایگان در پلتفرم Steam منتشر شد؛ فرصتی برای تجربه یک بازی جذاب و خونین!

علاقه‌مندان بازی‌های کلاسیک شوتر اول شخص می‌تونن از همین لحظه به بعد، نسخه دمو بازی Bloodhound رو از پلتفرم Steam دانلود کنن. با توجه به اینکه استودیو Kruger and Flint Productions در حال توسعه عنوانی اول شخص به اسم Bloodhound بوده، گیمرهای زیادی منتظر این بازی بودن. مخصوصاً کسایی که به این سبک بازی‌ها علاقه دارن. طراح‌های این بازی از عنصرهایی که در دهه ۹۰ میلادی در بازی‌هایی مثل Doom، Duke Nukem، Blood، Quake و Half-life وجود داشت، الهام گرفتن. تا آخر این مطلب با بنچفا همراه باشید.

در بازی Bloodhound، بازیکنان نقش Keeper of the Gates رو بازی می‌کنن. این شخصیت باید در برابر فرقه Astaroth از دروازه‌های جهنم دفاع کنه. بازی در دنیایی مشابه با Doom روایت می‌شه، با این تفاوت که در این بازی باید با افرادی که به دنبال نابودی اهریمن و شیاطین جهنم هستند، مبارزه کنید.

طراحان بازی Bloodhound از فیلم‌های کالت، ژانر وحشت و اسلشر برای این بازی الهام گرفتن تا محیط جذابی برای پلیرها ایجاد کنن. توی این بازی انواع اسلحه‌ها، آپگریدها و محیط‌های خون‌آلود رو می‌بینید. Bloodhound تاثیر کمی هم از بازی Timesplitter گرفته. سبک هنری این بازی یه مقداری رادیکال به نظر می‌رسه که اگه بازی کنید متوجه منظورم می‌شید.

بازی Bloodhound به صورت رایگان در پلتفرم Steam منتشر شد؛ فرصتی برای تجربه یک بازی جذاب و خونین!

فصل اول بازی Bloodhound با نام فرعی First Day in Hell الان به‌صورت رایگان در دسترس کاربران پلتفرم استیم قرار گرفته. این بازی گیمرها رو به جهانی تاریک و خشن می‌بره و تجربه‌ای مهیج از نبرد با ارواح و هیولاهای وحشتناک رو به‌وجود میاره. با کنترل کردن کاراکتر در این بازی، با بیش از چندین نوع دشمن روبه‌رو می‌شید و در برخورد با اون‌ها باید از تمام مهارت و استعداد خودتون برای زنده موندن استفاده کنید.

بازی Bloodhound با محیطی ترسناک و پر از خطرات مختلف، با گرافیکی بی‌نظیر و جلوه‌های صوتی ویژه، تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای وحشت رو برای افراد ایجاد می‌کنه. اگه این بازی رو انجام دادید حتماً برامون توی کامنت‌ها نظرتون رو بنویسید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×