محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخبار

تصاویر کارت گرافیک MSI RTX 4070 منتشر شد

کارت گرافیک MSI RTX 4070 با کانکتور 8 پین و 16 پین

به زودی شاهد رونمایی از کارت گرافیک RTX 4070 هستیم که توسط شرکت MSI تولید شدن. این کارت گرافیک نسخه میان‌رده‌ای از پردازنده‌های انویدیاست که خیلی از سازندگان قطعات سخت افزار برای تولید نسخه سفارشی خود ازون استفاده می‌کنن. تصاویری از نمونه‌های کاستوم MSI از این کارت گرافیک در وب‌سایت VideoCardz منتشر شده که با مرور آن‌ها می‌تونیم به اطلاعات بیشتری درباره این کارت گرافیک‌ها دست پیدا کنیم. بر اساس گزارشات قبلی، شرکت MSI قصد داره ۶ مدل از کارت گرافیک RTX 4070 رو در برنامه خودش داشته باشه و اون‌ها رو به بازار عرضه کنه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

در هفته آینده، کارت گرافیک RTX 4070 با پردازنده گرافیکی AD104 به بازار عرضه میشه. این کارت گرافیک، اولین نمونه از سری Ada Lovelace شرکت انویدیاست و اتصالات پاور استاندارد بهره می‌بره. در روز گذشته، شرکت گیگابایت هم اعلام کرده بود که دو نسخه از کارت گرافیک RTX 4070 با کانکتورهای ۸ پین و ۱۶ پین منتشر می‌کنه.

کارت گرافیک MSI RTX 4070

مجموعه کارت‌ گرافیک‌های RTX 4070 شرکت MSI شامل مدل‌های سوپریم، گیمینگ، Ventus 2X و Ventus 3X هستن. تصاویری از دو مدل Ventus 3X و Gaming X Trio از کارت گرافیک RTX 4070 به تازگی منتشر شده. مدل Ventus 3X با کانکتور ۸ پین برای سطح اقتصادی عرضه می‌شه، در حالی که مدل Gaming X Trio با کانکتور ۱۶ پین تجهیز شده. این اطلاعات، جزئیات بیشتری از مجموعه کارت‌ گرافیک‌های RTX 4070 شرکت MSI رو برای علاقمندان به تکنولوژی مشخص می‌کنه.

  • MSI RTX 4070 SUPRIM X 12G
  • MSI RTX 4070 SUPRIM 12G
  • MSI RTX 4070 GAMING X TRIO 12G
  • MSI RTX 4070 GAMING TRIO 12G
  • MSI RTX 4070 VENTUS 3X 12G OC
  • MSI RTX 4070 VENTUS 3X 12G
  • MSI RTX 4070 VENTUS 2X 12G OC
  • MSI RTX 4070 VENTUS 2X 12G

واکنش‌های مثبتی به رونمایی از کارت‌های RTX 4070 شرکت MSI در بازار وجود داره. این کارت‌ها با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایی که اعلام شده، قدرت و کارایی بالایی دارن و همین موضوع باعث شده که طرفداران بازی‌های کامپیوتری و تولیدکنندگان محتوا از عرضه اون‌ها به بازار خوشحال باشن. در هر صورت، باید صبر کرد تا کارت‌ گرافیک‌های RTX 4070 به بازار عرضه بشن و قابلیت‌های واقعی اون‌ها توسط کاربران و ما آزمایش بشن.

محصولات کارت گرافیک سری RTX 4070 شرکت MSI قراره در تاریخ ۲۵ فروردین وارد بازار جهانی بشن. با این حال، قیمت دقیق این محصولات هنوز معلوم نیست و اطلاعاتی در این مورد منتشر نشده. اما احتمالاً از قیمت ۵۹۹ دلار شروع بشن. با این حال، ممکنه بعضی از مدل‌ها با قیمت بیشتری به بازار عرضه بشن که در مورد اون‌ها به اطلاعات بیشتری نیاز داریم تات دلیل افزایش قیمت رو بدونیم.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×