محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

اکتیویژن در پی ترول کردن چیترهای Warzone 2!

از زمان عرضه بازی Call of Dult Warzone و Warzone 2 یکی از بزرگترین مشکلات در این بازی‌ها، حضور چیترها و هکرها به طور گسترده در بازی بود. اکتیویژن با سیستم آنتی چیت Ricochet بخش زیادی از مشکل چیترها در Warzone 2 رو حل کرده، اما کارهاش نتونسته نتیجه دلخواه رو داشته باشه و چیترها سریعا راه حلی برای دور زدن این سیستم پیدا می‌کردن. حالا انگار اکتیویژن با ارتقای این سیستم در سیزن ۳ بازی، می‌خواد حسابی از خجالت چیترها دربیاد! تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

چند روز پیش بود که اکتیویژن از Ricochet جدید برای سیزن ۳ بازی Warzone 2 رونمایی کرد، و نشون میده که اکتیویژن داره به قصد جون هکرها و چیترها پیش میره. این سیستم روش‌های جالبی داره که بازی چیترها رو خراب می‌کنه، و به تیم بازی زمان مورد نیاز برای شناخت اکسپلویت‌ها و چیت‌ها رو میده. بریم نگاهی به شیوه‌های جالب شناسایی و بن چیتر توسط Ricochet داشته باشیم.

Replay investigation

این سیستم می‌تونه تمام صحنه‌هایی که در بازی اتفاق افتاده رو ضبط کنه تا تیم Ricochet از رفتار چیترها و طرز کار چیت‌ها مطلع شن. این قابلیت از قبل در حال تست بوده طبق گفته مسئولین این بازی، تاحالا با این ویژگی چندین چیتر شناسایی و بن شدن.

Damage shield

این یکی خیلی جالبه! به طور عادی شما وقتی شلیک می‌کنید، شلیک ثبت و دمیج داده میشه، در این سیستم تیر چیترها ثبت میشه، اما دمیجی داده نمیشه. اینطوری چیترها هرچقدر هم برتری داشته باشن، این برتری به دردشون نمی‌خوره چون نمیتونن دمیجی بدن، اما همه می‌تونن بهشون دمیج بدن!

Cloaking

این سیستم بازیکن‌های دیگه رو از دید چیترها نامرئی می‌کنه! اینطوری چیترها اصلا کسی رو نمیبینن که بخوان بهش دمیج بدن یا ندن! انسان‌های خوب و درستکاری که از چیت استفاده نمی‌کنن هم می‌تونن اونا رو ببینن و بکشنشون!

Disarm

این خنده‌دار ترینشونه! این سیستم چیترها رو موقع استفاده از چیت تشخیص میده و سلاحشون رو ازشون می‌گیره! اینطوری اونا راهی برای مبارزه با بازیکن‌های دیگه ندارن.

همچنین از این آپدیت قراره استفاده از ابزارهای خارجی مثل Cronus Zen و XIM Apex به بازیکن‌ها کمک‌هایی می‌کردن که همه دسترسی به اون رو نداشتن و باعث بازی ناعادلانه میشد. حالا قراره این ابزارها هم ممنوع شن و بازیکن‌هایی که از اونها استفاده می‌کنن، اخطاری دریافت می‌کنن تا دست از استفاده از اون‌ها بردارن وگرنه اکانتشون بن میشه.

اکتیویژن از تمام حقه‌های توی آستینش رونمایی نکرد و گفته که روش‌های دیگه‌ای هم برای شناسایی و بن چیترهای Warzone 2 داره. اون‌ها امیدوارن که با استفاده از این سیستم‌ها و به کمک گزارش گیمرهای بیچاره‌ای که مقابل چیترها افتادن، بتونن تجربه این بازی رو ارتقا بدن. باید منتظر بمونیم و بمونیم چیت‌ها هم پیشرفت می‌کنن و یا این سیزن واقعا پایانی برای چیترهاست!

برای اینکه ببینید می‌تونید این بازی رو روی سیستمتون اجرا کنید یا نه، این مطلب برای شماست.

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×