محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator + سیستم پیشنهادی

بازی شبیه سازی پرواز مایکروسافت یا Microsoft Flight Simulator سال ۲۰۲۰ عرضه شد و موفقیت‌های زیادی کسب کرد. این بازی در متاکریتیک نمره ۹۱ رو دریافت کرده و عنوان بهترین بازی شبیه سازی سال ۲۰۲۰ رو هم دریافت کرد. حالا می‌خوایم نگاهی داشته باشیم و ببینیم که حداقل سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator چیه و با چه سیستمی می‌تونیم شاهد عملکرد خوبی از این بازی باشیم. با بنچفا همراه باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator

  • CPU: i5 4460 or Ryzen 3 1200
  • GPU: GTX 770 or RX 570
  • Memory: 8 GB

این بازی به خوبی اپتیمایز شده و روی سیستم‌های پایین رده به خوبی قابل اجراست.

سیستم پیشنهادی بازی Microsoft Flight Simulator برای بازی با کیفیت بالاتر

سیستم پیشنهادی بازی Microsoft Flight Simulator برای بازی با کیفیت بالاتر

  • CPU: i5 8400 or Ryzen 5 1500X
  • GPU: GTX 970 or RX 590
  • Memory: 16 GB

برای تجربه این بازی با کیفیتی خوب، به سیستم قوی‌تری احتیاج دارید، اما همچنان به کانفیگی بالارده نیاز نیست. این بازی روی هر سیستمی از ۵ سال گذشته به خوبی اجرا میشه.

سیستم عامل این بازی هم همونطور که از سازنده اون مشخصه، ویندوزه و برای اجرای این بازی به ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی احتیاج دارید. DirectX 11 هم برای اجرا لازمه. همچنین بازی به ۱۵۰ گیگابایت حافظه برای نصب احتیاج داره! در نگاه اول حجم زیادیه، اما با توجه به اینکه کل دنیا و کلی هواپیما رو تو خودش جا داده، تعجبی نداره.

جمع‌بندی از سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator

این بازی از ری تریسینگ هم پیشتیبانی می‌کنه که باعث میشه تجربه این بازی برای شما خیلی بهتر بشه. برای ری تریسینگ، شما به کارت گرافیک سری ۲۰ به بعد انویدیا و یا کارت‌های سری ۶۰۰۰ به بعد AMD احتیاج دارید. با استفاده از ری تریسینگ، فریم ریت بازی افت شدیدی رو تجربه می‌کنه، اما این بازی از تکنولوژی‌های آپ اسکیل DLSS و FSR پشتیبانی می‌کنه تا شما تجربه نرم و خوبی از این بازی داشته باشید. همچنین اگر از کارت‌های سری ۴۰ انویدیا استفاده می‌کنید، این بازی از DLSS 3 یا فریم جنریشن پشتیبانی می‌کنه تا حتی در این بازی سنگین بیش از ۱۰۰ فریم بر ثانیه رو مشاهده کنید.

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×