محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

قیمت کارت گرافیک Radeon RX 6800 هم به ۴۶۹ دلار کاهش یافت!

دو روز پیش شرکت انویدیا کارت گرافیک GeForce RTX 4070 رو رسماً معرفی کرد. به نظر میاد که پاسخ فعلی AMD به این کارت گرافیک، کاهش قیمت کارت گرافیک‌های بالارده RX 6000 RDNA 2 است. دیروز یک خبر منتشر کردیم که قیمت کارت گرافیک‌های Radeon RX 6950 XT و Radeon RX 6800 XT کاهش پیدا کردند و الان خبر از کاهش قیمت کارت گرافیک Radeon RX 6800 به ۴۶۹.۹۹ دلار به دستمون رسیده. تا آخر این مطلب با بنچفا همراه باشید.

قیمت کارت گرافیک Radeon RX 6800 هم به 469 دلار کاهش یافت!

کاهش قیمت کارت گرافیک Radeon RX 6800

کارت گرافیک Radeon RX 6800 حالا با نسخه تضعیف شده پردازشگر پرچمدار Navi 21 و ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6 ارائه شده. دو سال پیش، این کارت یکی از بهترین کارت‌ گرافیک‌های برای گیمینگ بود، اما مشکل اصلیش موجودی محدود بود. در اون زمان، شرکت AMD تمرکزش روی کارت گرافیک‌های RX 6800 XT و RX 6900 XT گذاشت و این کارت گرافیک رو به حال خودش رها کرد.

اما الان در سال ۲۰۲۳، بازار کارت گرافیک آرام‌تر شده و گیمرها انتخاب بیشتری دارن. داشتن ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه برای یک کارت گرافیک گیمینگ نسل جدید عجیب و نامعمول نیست، اما هنوز هم کارت گرافیک Arc A770 16GB شرکت اینتل ارزان‌ترین کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی بازار رو داره که تنها ۳۳۰ دلار قیمت داره.

حالا در فروشگاه Newegg، قیمت کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی Radeon RX 6800 Gaming OC شرکت گیگابایت تا ۴۶۹.۹۹ دلار کاهش پیدا کرده. شرکت AMD در پاسخ به عرضه کارت گرافیک RTX 4070، قیمت کارت‌های پرچمدار RDNA 2 رو کاهش داده و همچنین قیمت کارت گرافیک RX 6950 XT رو در فروشگاه Newegg به ۶۰۹.۹۹ دلار کاهش داده.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×