محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Dota 2 + سیستم پیشنهادی بازی دوتا ۲

ژانر موبا ژانری با کلی بازی مالتی پلیر جذابه و یکی از پرطرفدارترین اون‌ها، عنوان Dota 2‍ه. دوتا ۲ که توسط Valve در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، به خاطر بازی‌های موفق قبلیش توجه زیادی جلب کرد و بازیکنان زیادی از سراسر دنیا سراغ این بازی رفتن و این عنوان به یکی از موفق‌ترین عناوین eSport تبدیل شد. این بازی، روی فروشگاه استیم به صورت رایگان برای ویندوز، لینوکس و مک موجوده. حالا می‌خوایم نگاهی به سیستم مورد نیاز بازی Dota 2 داشته باشیم و ببینیم که چه سیستمی می‌تونه این بازی رو اجرا کنه. تا آخر با بنچفا همراه باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Dota 2

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Dota 2

  • CPU: Intel Dual core or AMD at 2.8 Ghz
  • Memory: 4 GB
  • GPU: Geforce 8600 / 9600GT or AMD Radeon HD2600 / HD3600

بازی Dota 2 سه ماه دیگه تولد ده سالگیش رو جشن می‌گیره، و طبیعیه که هر سیستمی از تقریبا ۱۵ سال پیش می‌تونن اونو به خوبی اجرا کنن. Valve تنها همین کانفیگ برای حداقل سیستم مورد نیاز رو پخش کرده و هر چقد سیستمتون قوی‌تر باشه، می‌تونید تجربه بهتری از اون داشته باشید. برای اجرای اون، به ویندوز ۷ یا جدیدتر و DirectX 11 احتیاج دارید، البته استیم گفته که از ابتدای سال ۲۰۲۴ به پیشتیبانی از ویندوزهای ۷ و ۸ و ۸.۱ پایان میده، پس بهتره اگه الان سراغش میرید ویندوز ۱۰ و یا ۱۱ رو نصب داشته باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Dota 2

جمع‌بندی از سیستم مورد نیاز بازی Dota 2

عنوان Dota 2 یک بازی آنلاینه و برای اجرای اون به اتصال دائمی اینترنت احتیاج دارید. اینترنت قدرتمندی برای تجربه اون نیازی نیست، و تنها باید اونو دانلود کنید، که حدود ۳۰ گیگابایت حجم داره و به ۶۰ گیگابایت حافظه برای نصب احتیاج داره. بازی‌های مالتی پلیر آنلاین مثل Dota 2، به اتصال پایدار اینترنت و پینگی پایین احتیاج دارید. هر اینترنتی با سرعت بالاتر از ۲ مگابیت بر ثانیه برای اجرای این بازی خوبه، اما باید حتما سیگنال خوبی داشته باشید که پینگ پایینی به شما بده وگرنه قراره عذاب بکشید.

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×