محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

قیمت احتمالی کارت گرافیک ۴۰۶۰Ti مشخص شد

انویدیا در حال آماده‌سازی برای عرضه پنجمین کارت گرافیک از سری GeForce RTX 40 در ماه مِی ۲۰۲۳ است. این شرکت قصد داره که با ارائه این کارت گرافیک جدید، تجربه بازی رو برای کاربران بهبود بده. در گزارشی که توسط کانال یوتیوب Red Gaming Tech منتشر شده، ادعا شده که قیمت GeForce RTX 4060 Ti حدود ۴۵۰ دلار خواهد بود. این قیمت ۱۵۰ دلار ارزان‌تر از RTX 4070 و ۳۵۰ دلار ارزون‌تر از RTX 4070 Tiه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

با توجه به اینکه انویدیا در سال ۲۰۲۰ میلادی کارت گرافیک RTX 3060 Ti رو با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه کرده بود، ممکنه شاهد افزایش ۵۰ دلاری قیمت نسبت به نسل قبل باشیم. به هر حال، انتظار می‌ره که با عرضه GeForce RTX 4060 Ti، گیمرها بتونن تجربه بازی بهتری رو از این کارت گرافیک بدست بیارن. تا آخر این مطلب با بنچفا همراه باشید.

قیمت احتمالی کارت گرافیک 4060Ti مشخص شد

انویدیا قراره که کارت گرافیک جدیدش رو به نام GeForce RTX 4060 Ti تو ماه مِی ۲۰۲۳ معرفی کنه. این کارت گرافیک بازی‌ها رو برای کاربرا بهتر می‌کنه. قیمتش احتمالا حدود ۴۵۰ دلاره و نسبت به نسل قبلش، حدود ۱۵۰ تا ۳۵۰ دلار ارزون‌تره. البته ممکنه ۵۰ دلار هم بیشتر باشه. بنابراین باید تو روز عرضه برای قیمت نهایی صبر کنیم. این کارت گرافیک با تراشه AD106 انویدیا با رابط حافظه ۱۲۸ بیتی و ۸ گیگابایت حافظه ۱۸ گیگاهرتزی GDDR6 ساخته شده و انویدیا با این کارت گرافیک جدید، قابلیت‌های جدید چون DLSS ۳ رو هم ارائه می‌ده. به نظر میاد که این کارت گرافیک مشابه کارت گرافیک نسل قبل RTX 3070 Ti با راندمان انرژی بالاتر و قابلیت‌های جدید خواهد بود.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×