محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prey + سیستم پیشنهادی

بازی Prey، یکی از بهترین عناوین شوتر اول شخصه و گیم پلی خاصی داره. این بازی توسط Bethesda، سازنده سری Wolfenstein، Doom و The Elder Scrolls و بازی‌های دیگه، در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و رده بندی سنی +۱۸ سال به خاطر خشونت داره. این بازی روی پلتفرم پیسی در فروشگاه‌های اپیک گیمز و استیم عرضه شده، و یک بار در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد. در ادامه با حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prey و معرفی سیستم پیشنهادی با بنچفا همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prey

در ادامه مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prey رو می‌بینید.

  • CPU: Intel core I5 2400 or AMD FX 8320
  • Memory: 8 GB
  • GPU: GTX 660 or AMD Radeon 7850 – ۲ GB
حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prey + سیستم پیشنهادی

سیستم پیشنهادی بازی Prey برای بازی با کیفیت بهتر

  • CPU: Intel core i7 2600K or AMD FX 8350
  • Memory: 16 GB
  • GPU: GTX 970 or AMD R9 290 – ۴ GB

این بازی ۶ سال پیش و در زمانی عرضه شده که استودیوها بازی‌ها رو به خوبی اپتیمایز می‌کردن، به خاطر همین بازی روی سیستم‌های زیادی به خوبی اجرا میشه.

بازی Prey روی سیستم عامل‌های ۶۴ بیتی ویندوز ۷، ۸، ۱۰ و ۱۱ اجرا میشه و به ۲۰ گیگابایت حافظه احتیاج داره، که گفته نشده SSD باشه یا هارد دیسک. استفاده از هارد دیسک لودینگ‌ها رو کندتر می‌کنه، و می‌تونه در اکثر عناوین اجرای بازی با رزولوشن‌های بالا مثل ۴K رو با مشکل مواجه کنه، چون اطلاعات رو نمی‌تونه با سرعت بالا انتقال بده. این بازی همچنین روی Steam Deck هم قابل اجراست و اگه این کنسول پرتابل رو دارید، می‌تونید هرجا که می‌خواید از اون لذت ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prey + سیستم پیشنهادی

جمع‌بندی

در این مقاله به حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prey پرداختیم و در ادامه سیستم پیشنهادی این بازی رو برای بازی با کیفیت بالاتر معرفی کردیم. متاسفانه این عنوان فوق‌العاده از ری تریسینگ بهره نمی‌بره. هیچ ارتقای نسلی هم برای اون عرضه نشده، و در نتیجه از DLSS و FSR هم استفاده نمی‌کنه. کیفیت بازی به قدری خوب هست که نیازی به اون‌ها نداشته باشه، به هرحال بازی تنها ۶ ساله که عرضه شده، اما وجود ری تریسینگ، می‌تونست اونو خیلی جذاب‌تر کنه.

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×