محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هااخبار تکنولوژی

تاریخ برگزاری رویداد Meta Quest Gaming مشخص شد

شرکت «متا» که قبلا با اسم فیس بوک می‌شناختیمش تاریخ رویداد گیمینگ خودش به اسم «Meta Quest Gaming Showcase» رو اعلام کرده. تو این رویداد این شرکت می‌خواد هدف و برنامه‌هاش رو در زمینه بازی‌های کامپیوتری به مردم معرفی کنه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

این رویداد در تاریخ ۱ ژوئن برگزار می‌شه و می‌تونین از طریق پلتفرم‌های مختلف مثل «یوتیوب»، «فیس بوک»، «توییچ» و «متا هورایزن ورلد»” اون رو به طور زنده ببینید. شرکت متا هنوز جزئیات دقیقی رو در مورد این رویداد منتشر نکرده، ولی به نظر می‌رسه که می‌خوان از چندتا بازی واقعیت مجازی رونمایی کنن.

رونمایی از بازی واقعیت مجازی Ghostbusters در رویداد Meta Quest Gaming

یک سری حدس می‌زنن که شاید بازی Ghostbusters VR هم در بین این عنوان‌ها وجود داشته باشه یا به‌روزرسانی‌های جدیدی از بازی‌های Beat Saber، Among Us VR و NFL Pro Era رو ببینیم. البته خیلی‌های دیگه هم حدس می‌زنن که شاید مدل جدید هدست Oculus Quest رو هم توی این رویداد معرفی کنن، ولی احتمالا این اتفاق نمیوفته، چون شرکت «متا» معمولا محصولات سخت‌افزاری خودش رو در یه رویداد جداگانه در فصل پاییز معرفی می‌کنه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×