محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

اینتل تایید کرد که Core i- با Core Ultra در پردازنده‌های Meteor Lake جایگزین می‌شود

اینتل اعلام کرده که خط محصولات CPU جدید Meteor Lake اون با نام تجاری جدیدی عرضه میشه. بر اساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، اینتل در آینده ای نزدیک برند “Core Ultra” رو برای محصولات مختلف خودش عرضه می‌کنه. برای شما که با مدل‌های مختلفی از CPU اینتل آشنایی دارید، باید بدونید که حالا برخی از مدل‌های i3، i5، i7 و i9 با برند “Ultra” ترکیب می‌شن. در یکی از خبرهای اخیر، نام یکی از CPUهای مورد نظر با نام «Core Ultra 5 1003H» لو رفت و این خبر به زودی در خبرگزاری‌های آنلاین و جامعه‌ علاقمندان سخت افزار منتشر شد. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

برنارد فرناندس، مدیر ارتباطات جهانی شرکت اینتل، امروز این شایعات رو تایید کرده و در توییتر خود اعلام کرده که اینتل در حال تغییر برنده. اون گفته:

بله، ما در حال انجام تغییرات برند هستیم، زیرا در نقطه عطف خود قرار داریم و در حال آمادگی برای عرضه پردازنده‌های Meteor Lake جدید هستیم. ما در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد این تغییرات جذاب ارائه خواهیم داد!

فرناندس در توییت خودش به‌طور مستقیم به برند «Ultra Core» اشاره نکرده، اما بسیاری از خبرگزاری‌ها و جوامع آنلاین معتقدن که اون به حذف و جایگزینی سیستم برچسب گذاری کلاسیک «i» اینتل اشاره داره. به‌زودی بیشتر از جزئیات این تغییرات جذاب و پرطرفدار خبردار می‌شیم.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×