محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

کارت گرافیک Palit GeForce RTX 4060 Ti با حافظه ۸ گیگابایتی لیست شد


تا به امروز به توجه به اخبار منتشر شده تقریباً همه می‌دونستیم که GPU بعدی NVIDIA به نام RTX 4060 Ti حافظه‌ VRAM هشت گیگابایتی داره و همچنین رابط حافظه‌ای این کارت پهنای زیادی قرار نیست داشته باشه. حالا یکی از فروشندگان روسیه این رو تایید کرده که کارت دارای رابط حافظه‌ی ۱۲۸ بیتیه و علاوه‌بر این، کارت گرافیک‌های برند پلیت رو در لیست محصولات قرار داده یا به اصطلاح لیست کرده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

همونطوری که لیست‌ها نشون میده، شرکت Palit داره چهار مدل کارت گرافیک RTX 4060 Ti رو عرضه می‌کنه. این چهار مدل، مدل‌های ساده و اورکلاک شده از سری‌های Dual و StormX این شرکت هستن. همه این کارت‌ گرافیک‌ها برای بازی‌های میان‌رده خوب عمل می‌کنن و دو فن دارن. Palit ماه گذشته با معرفی مدل RTX 4070 از سری Dual به بازار اومد، ولی StormX برای اولین بار از خانواده RTX 40 Ada Lovelace استفاده می‌کنه.

کارت گرافیک Palit GeForce RTX 4060 Ti با حافظه 8 گیگابایتی لیست شد

بر اساس اطلاعات ما، انتظار می‌ره که NVIDIA در پایان این ماه، محصول RTX 4060 Ti خودش رو به بازار جهانی عرضه کنه. البته هنوز هیچ یک از شرکا و خود NVIDIA آماده اعلام تاریخ دقیق نبودن. این هفته منتظریم که NVIDIA با تأمین قطعات لازم به شرکت‌های AIC شروع کنه.

این مدل پنجم در سری RTX 40، دارای GPU AD106-350 با ۴۳۵۲ هسته کوداست. این مدل در حالت مرجع، سرعت بوست حداکثر ۲.۵ گیگاهرتز رو ارائه می‌ده، اما در مدل‌های اورکلاک شده این عدد می‌تونه بیشتر هم بشه. با توجه به اطلاعات به دست آمده از این فروشنده روسی، به نظر می‌رسه که Palit حداقل دو مدل با اورکلاک توی محصولاتش داره.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×