محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

گرافیک مجتمع Radeon 780M در بنچمارک جدید؛ همسان با RTX 2050 و GTX 1650 Ti Max-Q در عملکرد

AOKZEO یه کنسول دستی جدید به اسم A1 Pro رو رسماً معرفی کرده. این کنسول دستی از پردازنده‌های Ryzen 7040 استفاده می‌کنه و از یک پردازنده یکپارچه ۷۸۰M هم بهره می‌بره. این گرافیک تونسته عملکرد خوبی از خودش نشون بده و با بعضی از کارت‌های گرافیک جداگانه رقابت کنه. تا آخر این همراه با بنچفا همراه باشید.


کنسول دستی A1 Pro از پردازنده Ryzen 7 7840U که یک پردازنده کم مصرف و جدیده، در سری Phoenix استفاده می‌کنه. این پردازنده جدید دارای معماری Zen 4 هست و از گرافیک یکپارچه RDNA 3 هم بهره می‌بره. همچنین عملکرد گرافیک یکپارچه Radeon 780M هم تست شده.

گرافیک مجتمع Radeon 780M همسان با RTX 2050 و GTX 1650 Ti Max-Q در عملکرد

شرکت AOKZEO اومده و بنچمارک جدیدی از گرافیک کنسول دستی A1 Pro خودش رو منتشر کرده. این گرافیک مجتمع Radeon 780M به فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز می‌رسه. همچنین دارای ۱۲ واحد پردازشی CUـه که نسبت به Radeon 680M با هسته‌های یکسان و فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز پیشرفت به حساب میاد.

با توجه به بنچمارک منتشرشده، گرافیک ۷۸۰M تا ۳۱ درصد قدرتمندتر از نسل قبلی در بنچمارک ۳DMark عمل کرده. همچنین تونسته عملکردی همسان با GTX 1650 Ti Max-Q و RTX 2050 لپ‌تاپ رو به نمایش بگذاره.

گرافیک مجتمع Radeon 780M در بنچمارک جدید

در بخش پردازشی، پردازنده Phoenix از Ryzen 9 6900HX نسل قبل با ۴۵ وات بهتر عمل کرده. اما باید بگیم Ryzen 7 7840U با توان بین ۱۵ تا ۳۰ وات عمل می‌کنه. گرافیک مجتمع برای بازی‌های AAA می‌تونه فریم‌ریت بین ۴۵ تا ۶۰ رو در رزولوشن حداقل ۸۰۰p به کاربرها ارائه بده و همچنین امکان افزایش رزولوشن با استفاده از فناوری‌های مختلف برای این پردازنده وجود داره.

Ryzen 7 7840U پردازنده‌ قدرتمندی برای کنسول دستی A1 Pro به حساب میاد؛ ولی با این حال، با توجه به قیمت ۷۹۹ دلاری اون و شایعات درباره قیمت ۶۹۹ دلاری کنسول دستی ASUS ROG Ally، فروش اون به گیمرها ممکنه چالش‌برانگیز باشه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×