محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

شواهدی از آشکارشدن مشخصات نسخه‌های سفارشی کارت گرافیک RTX 4060 Ti انویدیا

به نقل از یکی از افشاگرهای مطرح و شناخته شده توی صنعت سخت‌افزار، کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti از انویدیا قراره با سرعت ۲۶۸۵ مگاهرتز و پهنای باند ۱۸ گیگابیت بر ثانیه وارد بازار بشه. حالا تو این خبر از بنچفا به گزارش جدیدترین افشاگری درباره کارت گرافیک RTX 4060 Ti می‌پردازیم.


به نظر میاد تازه‌ترین افشاگر معروف صنعت تکنولوژی، که همه به momomo_us شناخته میشه، مشخصات کارت‌ گرافیک‌های Palit با مدل RTX 4060 Ti رو تو یه فروشگاه دیده و منتشر کرده. اولین باره که یه فروشنده، مشخصات تازه‌ترین کارت‌ گرافیک انویدیا رو تایید کرده.


اطلاعات قبلی می‌گفتن که کارت گرافیک RTX 4060 Ti با کلاک بوست ۲۵۳۵ مگاهرتز رو عرضه می‌کنن، اما یه خرده‌فروش ناشناس روسی با اسم افشاگر یه چیز دیگه رو نشون داده. این فروشنده چهار تا کارت گرافیک سفارشی Palit رو لیست کرده با فرکانسهای مختلف از ۲۳۱۰ تا ۲۶۸۵ مگاهرتز.

متاسفانه تا الان هنوز مشخص نیست که فرکانس ۲۳۱۰ مگاهرتز یه اشتباهه یا واقعاً سرعت این کارت گرافیک ۲۰۰ مگاهرتز کمتر از شایعه‌هاست. ولی یه چیز مشخصه، همه این کارت‌ گرافیک‌ها یه پهنای باند حافظه ۱۸ گیگابیت بر ثانیه از نوع GDDR6 دارن. همچنین تو این افشاگری جدید تایید شده که کارت گرافیک RTX 4060 Ti 8 گیگابایت حافظه ۱۲۸ بیتی داره؛ یعنی پهنای باند حداکثر نظری این کارت گرافیک از ۲۸۸ گیگابایت بر ثانیه بیشتر نمیشه، مگه اینکه اوورکلاک بشه.

با توجه به خبرهای منتشر شده، کارت گرافیک RTX 4060 Ti انویدیا به زودی (تا پایان ماه جاری) رو میارن. البته مشخصات نسخه غیر Ti این کارت گرافیک هم اعلام شده، ولی انویدیا هنوز هیچ برنامه‌ای برای کارت گرافیک RTX 4060 اعلام نکرده. ولی خب احتمالاً فرکانسش نزدیک به RTX 4060 Ti باشه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×