محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخبار

پرچم‌دار AMD Ryzen 9 7950X3D با تخفیف عالی به قیمت ۶۲۹ دلار در دسترس قرار گرفت


بعد از مدت کوتاهی از انتشار پردازنده Ryzen 9 7950X3D، این پردازنده با تخفیف ۷۰ دلاری در بازار معامله می‌شه. حالا Ryzen 9 7950X3D که یک پردازنده با ۱۶ هسته‌ست و با قیمت خرده فروشی ۶۹۹ دلار عرضه شده بود، در حال حاضر تنها با قیمت ۶۲۹.۹۹ دلار در فروشگاه eBay Newegg موجود شده. این قیمت، کمترین قیمتیه که تا به امروز برای این پردازنده اعلام شده. متأسفانه، این تخفیف فقط برای فروش در eBay معتبره و حتی فروشگاه رسمی Newegg هم اون رو پوشش نداده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

Tom’s Hardware، که اولین بار در مورد کاهش قیمت Ryzen 9 7950X3D گزارش داده، اشاره کرده که هر هسته از پردازنده‌های سری X3D در حال حاضر به زیر ۴۰ دلار قیمت گذاری شده. دلیل اینکه این قیمت در این بازه زمانی ناگهانی به نظر می‌رسه، اینه که باقی فروشندگان این تخفیف رو ندارن و قیمت پردازنده Zen4 X3D با ۱۶ هسته را در بازه قیمتی ۶۷۰ تا ۶۷۵ دلار نگه داشتن.

به هر حال، این تخفیف ۷۰ دلاری در حالی در نظر گرفته شده که تنها دو ماه از انتشار این پردازنده گذشته. با توجه به محبوبیت و عملکرد برتر این تراشه، ارائه چنین تخفیفی کمی غیرمعموله. در حال حاضر، پردازنده Ryzen 9 7900X3D با دوازده هسته با همان قیمت ۵۵۰ دلار عرضه میشه. همچنین قیمت Ryzen 7 7800X3D با هشت هسته تغییری نکرده و هنوز با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش می‌رسه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×