محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هااخبار تکنولوژی

AOC AGON PRO AG275QXL، اولین مانیتور گیمینگ برای طرفداران بازی League of Legends

مانیتور AGON PRO AG275QXL by AOC اولین مانیتور رسمی بازی League of Legends در جهان محسوب میشه و دارای طراحی منحصربه‌فرد با ویژگی‌های انحصاریه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

طراحی و مشخصات AOC AGON PRO AG275QXL


طراحی مانیتور AG275QXL از سبک نمادین Hextech در دنیای League of Legends الهام گرفته شده. این مانیتور دارای یک فریم ۳ وجهی، بافت مات و ویژگی Light FXـه که با اکشن بازی همگام می‌شه و یک تجربه بصری جذاب ایجاد می‌کنه.

جدا از طراحی خیره‌کننده، AG275QXL ویژگی‌های منحصربه‌فردی داره که بازیکنان League of Legends رو به وجد میاره. این مانیتور دارای حالت League of Legends، LoL QuickSwitch و طراحی OSD LoL Signatureـه که به ترتیب تصاویر واضحی از Summoner’s Rift، سوئیچ سریع بین حالت‌ها و صداهای انحصاری روشن/خاموش رو تضمین می‌کنه.

این مانیتور همچنین از صفحه نمایش ۲۷ اینچی IPS بهره می‌بره که وضوح QHD با نرخ تازه‌سازی ۱۷۰ هرتز و همگام سازی تطبیقی با FreeSync Premium برای از بین بردن پارگی تصویر رو ارائه میده. علاوه‌بر این‌ها مانیتور AGON PRO AG275QXL با زمان پاسخگویی GtG 1 میلی‌ثانیه، VESA DisplayHDR 400، ShadowControl یک تجربه بازی لذت‌بخش رو برای بازی طولانی‌مدت فراهم می‌کنه.

از نظر اتصال، AG275QXL دارای چندین پورت از جمله HDMI 1.4 x 2، DisplayPort 1.4 x 2، USB 3.1 (Gen 1)، پورت USB Downstream x4، خروجی هدفون (۳.۵ میلی متر) و پورت شارژ سریع USB است. این مانیتور همچنین دارای پشتیبانی از پایه دیواریه که به کاربران این امکان رو میده که ارتفاع و چرخش رو تنظیم کنن.

مانیتور AOC AGON PRO AG275QXL برای خرید در خرده‌فروشی‌های آنلاین مختلف، از جمله Amazon.in در دسترسه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×