محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هااخبار سخت افزار

انتشار رسمی سخت‌افزار جدید نینتندو تا بهار سال ۲۰۲۴ به تأخیر افتاد

بعد از هفت سال از انتشار کنسول «نینتندو سوییچ»، خبرنگارها معتقدن که این شرکت ژاپنی در حال آماده‌سازی سخت‌افزار جدیدی برای نسل آینده‌ست. متأسفانه به نظر می‌رسه «نینتندو» علاقه‌ای نداره تا بهار سال آینده اطلاعاتی درباره محصول جدیدش منتشر کنه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


با انتشار گزارش مالی سال جاری نینتندو، «شونتارو فوروکاوا» تایید کرد که سخت‌افزار جدید شرکت تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ معرفی نمیشه. این شرکت پیش‌بینی می‌کنه که در سال مالی جاری تقریباً ۱۵ میلیون کنسول به فروش می‌رسونه. این نشون می‌دهه که فروش سالیانه سخت‌افزاری با کاهش ۱۶.۵ درصدی روبرو میشه؛ چون که احتمالاً در هفت سال حضور خود در بازار، کنسول نینتندو سوییچ با کاهش قابل توجهی در تقاضا روبرو شده.

تازه طولی نکشید که یه منبع نزدیک به شرکت «نینتندو» بگه دارن سخت‌افزار جدیدی با نام رمزی «Nikkei» می‌سازن، ولی تا بهار سال آینده رسماً معرفی نمی‌کنن. اخیرا این شایعه‌ها راجع به این سخت‌افزار جدید که میگن قابلیت تصویر ۴K و گرافیک Nvidia DLSS رو داره، خیلی شنیده شده. اگه این سخت‌افزار جدید هم مثل نینتدو سوئیچ هیبریدی باشه، قطعاً تو صنعت بازی تغییری خوبی ایجاد می‌کنه.

همچنین باید بگم که تا حالا حدود ۱۲۵.۶۲ میلیون دستگاه Nintendo Switch رو سراسر جهان فروختن. البته فروش سخت‌افزار کمی کاهش پیدا کرده، ولی بازم بازی‌هاش خیلی پرطرفدار بودن. بازی‌هایی مثل Bayonetta 3، Metroid Prime Remastered و Fire Emblem Engage همه بیشتر از یک میلیون نسخه تو سال گذشته فروختن. حالا با انتشار Zelda: Tears of the Kingdom، انتظار می‌ره نینتندو امسال هم با موفقیت به پایان برسه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×