محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم پیش نیاز بازی Layers of Fear برای PC

استودیو «بلوبر تیم» تازه‌ترین مشخصات سیستم مورد نیاز نسخه PC بازی ترسناک Layers of Fear رو اعلام کرده. به این صورت که برای اجرای این بازی، کاربران باید حداقل ۲۰ گیگابایت فضای خالی در سیستم خودشون داشته باشن. در ادامه به سیستم پیش نیاز بازی Layers of Fear برای PC می‌پردازیم. با بنچفا همراه باشید.

طبق گزارش خبرگزاری «GamingBolt»، استودیو «بلوبر تیم» روز گذشته مشخصات سیستم مورد نیاز نسخه PC بازی «لایه‌های وحشت» یا Layers of Fear رو روی پلتفرم «استیم» منتشر کرد. طبق این مشخصات، کاربران برای اجرای این بازی باید از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده کنند و همچنین پردازنده گرافیکی سیستم باید از «دایرکت‌ایکس ۱۲» پشتیبانی کنه.

سیستم پیش نیاز بازی Layers of Fear برای PC

در بخش سیستم پیش نیاز بازی Layers of Fear، برای پردازنده، اینتل کور i5-4690 اسم برده شده. اما اگر سیستم شما پردازنده‌های ای‌ام‌دی (AMD) داره، باید از مدل AMD Ryzen 3 1200 استفاده کنید. همچنین برای اجرای بازی Layers of Fear روی PC، حتما باید یکی از کارت‌های گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 با حافظه ۳ گیگابایت یا AMD Radeon RX 580 با حافظه ۴ گیگابایت رو داشته باشید. در بخش سیستم پیشنهادی، به نظر می‌رسه برای تجربه‌ بهتر بازی، شما باید تجهیزات پیشرفته‌تری رو برای سیستم خودتون تهیه کنید.

عنوان Layers of Fear با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5)  ساخته شده و از امکانات گرافیکی خفنی مثل ردیابی پرتو نور، لومن و رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کنه. این بازی در ماه ژوئن برای پلتفرم‌های مختلف از جمله پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر شخصی (از طریق پلتفرم استیم) منتشر می‌شه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×