محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

داستان GTA 6 احتمالا در دهه ۱۹۹۰ میلادی جریان خواهد داشت

طبق گزارشات اخیر، راکستار احتمالا روی عرضه عنوان بزرگی کار می‌‎کنه، و این عنوان احتمالا بازی نیست جز GTA 6. این بازی احتمالا در تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۲۴ عرضه میشه، یعنی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲، ۱۱ سال پس از عرضه عنوان GTA 5! تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

حالا طبق برخی اخبار لو رفته، انگار بازی GTA 6 قراره بر عکس GTA 4 و GTA 5 که در دنیایی مدرن جریان داشتن، در دهه ۹۰ یا اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی جریان داشته باشه. این اخبار از طریق یه اکانت توییتر مسدود شده به دستمون رسیده، و صحت اون مشخص نیست، اما اگه حقیقت داشته باشه، به این معنیه که راکستار می‌خواد ما رو به زمان پر از نوستالژی دهه ۹۰ برگردونه.

این خبر از طریق یک ویدیوی کوتاه به دست ما رسیده، که طبق ادعای همون اکانت توییتر، از سرورهای تست داخلی راکستار خارج شده. در این ویدیو، یک تابلو دیده میشه که یک بسته سیگار، ۴.۱۰ دلار قیمت داره، که اصلا به قیمت امروزی اون شبیه نیست. اگه تورم و افزایش قیمت‌ها رو حساب کنیم، می‌بینیم که این قیمت به سال‌های پایانی دهه ۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ برمی‌گرده، بیش از ۲۰ سال پیش. این خبر اگرچه کوچیک به نظر میاد، اما در صورت صحت فضای بازی رو به کلی دگرگون می‌کنه.

اخبار قبلی، گزارش دادن که اتفاقات این بازی احتمالا در شهر Vice City رخ میده، همون شهر پررنگ و جذابی که در بازی GTA: Vice City بود. این خبر هم جالبه، چون این شهر که بر اساس شهر میامی در ایالت فلوریدا در آمریکا ساخته شده، دنیای جالبی داره و گشتن تو اون در دهه ۹۰ میلادی، می‌تونه حال و هوای خوبی داشته باشه. بازی GTA: Vice City در دهه ۸۰ میلادی جریان داشت، و حالا راکستار می‌تونه از داستان‌های این بازی هم استفاده کنه.

همچنین طبق گزارشات دیگه‌ای، قراره یکی، یا تنها کاراکتر قابل بازی در GTA 6 یک خانومه، که با مافیای کوبایی که در بازی GTA Vice City بودن در ارتباطه. با توجه به طراحی و داستان متفاوت، باید ببینیم که اولین شخصیت خانوم این فرانچایز چه بازی رو به نمایش می‌ذاره.

راکستار رسما از هیچ چیز درباره این بازی صحبتی نکرده، و تنها چندماه پیش موقع لیک بزرگ این بازی، اعلام کرد که این اخبار روی توسعه این بازی تاثیری ندارن و تیمی که روی GTA 6 کار می‌کنه، با نهایت توانش مشغول آماده کردن اونه.

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×