محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

 رویداد پلی استیشن ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۵ مه برگزار می‌شود

روز گذشته «جف گروب» و «اندی رابینسون» به شایعات مربوط به زمان برگزاری رویداد پلی استیشن پایان دادن . ابتدا «گروب» گفت که رویداد پلی‌استیشن قبل از شروع مراسم تابستونی Summer Game Fest (حدوداً ۸ ژوئیه) برگزار میشه. حالا «اندی رابینسون» هم از خبرگزاری VGC تایید کرد که PlayStation Showcase 2023 بین اواخر ماه مه و اول ماه ژوئن برگزار خواهد شد.
چند روز بعد از حرفای این دو نفر به‌طور رسمی تایید شد که این رویداد در ۲۵ مه (۴ خرداد ۱۴۰۲) در رسانه‌هایی مثل «یوتیوب» و «تویچ» پخش میشه. لیست کامل رویدادهای گیمینگ تابستون امسال هم اینه:

  • ۱۷ خرداد – Tribeca Festival (نیویورک)
  • ۱۸ خرداد – Summer Game Fest (لس آنجلس)
  • ۱۹/۲۰ خرداد – Summer Game Fest Days of Play (لس آنجلس)
  • ۲۱ خرداد – Xbox Game Showcase and Starfield Direct + PC Gaming Show (لس آنجلس)
  • ۲۲ خرداد – Ubisoft Forward (لس آنجلس)
  • ۲۵ خرداد – Summer Games Concert (لس آنجلس)
  • ۶ تیر الی ۸ تیر – GDC Showcase
  • ۲۹ تیر الی ۱ مرداد – San Diego Comic-Con
  • ۱۹ مرداد الی ۲۲ مرداد – QuakeCon (احتمالی)
  • ۱۹ مرداد – THQ Nordic Digital Showcase
  • ۲۲ مرداد الی ۵ شهریور – GamesCom 2023 (کلن)
  • ۱۰ شهریور الی ۱۳ شهریور – PAX West + Nintendo Live 2023 (سیاتل)
  • ۲ مهر الی ۵ مهر – Tokyo Game Show 2023

تو رویداد پلی‌استیشن سال ۲۰۲۳، عناوین بزرگی قراره معرفی بشن. حتما «کونامی» قراره توی این مراسم از بازی‌های MG3 Remake، Silent Hill 2 Remake و Castlevania صحبت کنه. بعد از قرارداد جدید بین «کونامی» و «سونی»، ممکنه همه‌ی این بازی‌ها به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 5 منتشر بشن.

از طرف دیگه، خیلی مطمئن نیستیم ولی به نظر میاد بازی Spider-Man 2 توی رویداد پلی استیشن حضور پیدا کنه. احتمالاً این بازی توی سپتامبر امسال منتشر بشه. طرفدارا امیدوارن استودیو «ناتی داگ» توی این رویداد به‌طور کامل راجع‌به بازی چندنفره The Last of Us صحبت کنه. «نیل دراکمن» قبلاً گفته بود که TLOU Multiplayer بزرگ‌ترین پروژه استودیو Naughty Dog خواهد بود. اون تایید کرده که اطلاعات بیشتری درباره آینده این سری محبوب به زودی منتشر میشه.

 رویداد پلی استیشن ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۵ مه برگزار می‌شود

شرکت «سونی» روز گذشته رسماً اعلام کرد که رویداد پلی‌استیشن (PlayStation Showcase) روز ۲۴ مه (معادل ۳ خرداد ۱۴۰۲) ساعت ۱۱ و نیم شب به وقت ایران روی پلتفرم‌های «یوتیوب» و «توییچ» پخش میشه. بر اساس اطلاعات رسمی سونی، این رویداد بیش از یک ساعت طول می‌کشه و توی اون بازی‌های در حال ساخت برای کنسول PS5 و همچنین هدست واقعیت مجازی PSVR2 معرفی می‌شن.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×