محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بازی‌های رایگان Epic Games و Steam رو تا دیر نشده دریافت کنید!

فروشگاه اپیک گیمز به رایگان کردن بازی‌های محبوب کاربران معروفه و هر هفته، یکی یا دو عنوان رو به صورت رایگان در فروشگاهش قرار میده. حالا Mega sale 2023 این فروشگاه هم شروع شده، رویدادی که هیچ گیمری نباید از دستش بده!

اپیک گیمز هر سال ابتدای تابستون Mega sale داره؛ در این رویداد، هر هفته پنجشنبه، یک بازی پرطرفدار در این فروشگاه رایگان میشه و شما می‌تونید بدون هیچ شرطی، اونو دریافت کنید و همیشه در لیست بازی‌هاتون داشته باشید. پارسال اپیک گیمز بازی‌های محبوب زیادی رو در طول این رویداد رایگان کرد، مثل سه گانه Tomb Raider، بازی‌های محبوب Control و Prey و Dishonored رایگان شدن. امسال هم مثل پارسال این رویداد طوفانی شروع کرده و به عنوان اولین بازی Mega Sale 2023، عنوان محبوب Death Stranding رو رایگان کرده. این بازی که از دیروز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت شروع شد، و تا پنجشنبه هفته بعد اون یعنی ۴ خرداد ماه رایگان در دسترس خواهد بود تا اونو به طور دائمی به کتابخونه بازی‌هاتون اضافه کنید.

استیم مثل اپیک گیمز بازی‌ها رو رایگان در اختیار گیمرها نمی‌ذاره، اما هرسال برای بزرگداشت ایام گرم و خشک و خوب تابستون، تخفیف‌های زیادی رو روی همه عناوین اعلام می‌کنه. این هفته اما متفاوته؛ به مناسبت ۱۰ سالگی بازی عنوان Metro: Last Light، استودیو ۴A Games بازی Metro: Last Light Complete Edition رو برای یک هفته، از ۲۸ اردیبهشت تا ۴ خرداد ماه در فروشگاه استیم رایگان کرده، و همچنین روی بقیه بازی‌های این فرانچایز مثل Metro 2023 Redux و Metro: Last Light Redux هم تخفیف ۸۰ درصدی گذاشته تا بتونید تمام این سری رو با کمتر از ۱۵ دلار تجربه کنید. استیم روی بازی‌های زیادی تخفیف‌های سنگین اعمال کرده؛ پیشنهاد می‌کنم اگه امکان خرید از استیم براتون موجوده، حتما نیم‌نگاهی به این فروشگاه در طول تابستون داشته باشید.

رویداد Mega Sale اپیک گیمز تا ۱۵ ژوئن، یعنی ۲۵ خرداد ادامه خواهد داشت، و هر هفته پنجشنبه یک بازی رایگان خواهد شد. اگه به این فروشگاه دسترسی دارید و می‌تونید وارد اپیک گیمز بشید، به هیچ وجه بازی‌های این رویداد رو از دست ندید. ما این لیست رو با تخفیف‌های هر هفته اپیک گیمز آپدیت نگه می‌داریم؛ اگه علاقه دارید، می‌تونید این صفحه رو بوکمارک کنید و هر هفته برای چک کردن اینکه در این فروشگاه چه بازی رایگان شده، سری به این صفحه بزنید.

۲۸ اردیبهشت: Death Stranding

۴ خرداد: Fallout: New Vegas

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×