محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

MSI کارت گرافیک RTX 4060 Ti سری Gaming X و Ventus را معرفی کرد

MSI به تازگی کارت‌ گرافیک‌های جدیدش رو با نام GeForce RTX 4060 Ti Gaming و Ventus معرفی کرد. این محصولات قدرت پردازش گرافیکی قدرتمندی رو در اختیار گیمرها قرار می‌دن. در ادامه، به بیانیه و مشخصاتی که توسط شرکت MSI اعلام شده می‌پردازیم. با بنچفا همراه باشید.

شرکت MSI به عنوان یک برند پیشرو در زمینه سخت‌افزارهای True Gaming، با هیجان بسیاری، سری جدید کارت‌ گرافیک‌های خودش رو با استفاده از پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX™ ۴۰۶۰ Ti و RTX 4060 معرفی کرد.

پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 4060 Ti به صورت دو نسخه ۱۶ و ۸ گیگابایتی عرضه خواهند شد و به گیمرها امکان انتخاب نسخه‌ای که با نیازهایشان سازگاره رو می‌‎ده. هر دو مدل بر پایه پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 4060 Ti و RTX 4060 با سری‌های GAMING TRIO، GAMING، VENTUS 3X و VENTUS 2X BLACK عملکرد خوبی رو برای گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و کاربران حرفه‌ای با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های گرافیک، طراحی برد با کارایی بالا و خنک کننده پیشرفته ارائه می‌کنن.

کارت گرافیک‌های NVIDIA GeForce RTX 4060 GAMING

کارت‌ گرافیک‌های جدید خانواده MSI GeForce RTX 4060 به منظور ارائه عملکرد بی‌نظیر برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا با وضوح ۱۰۸۰P و سرعت ۱۰۰ فریم در ثانیه با استفاده از تکنولوژی Ray Tracing و DLSS 3 طراحی شدن. خانواده محصولات GeForce RTX 4060 همه قابلیت‌ها و پیشرفت‌های NVIDIA Ada Lovelace رو دارن. معماری این کارت‌ها شامل سیستم DLSS 3، فناوری ردیابی پرتو نسل سوم با نرخ فریم بالا و رمزگذاری NVENC نسل هشتم NVIDIA با قابلیت رمزگذاری AV1ـه.

 GeForce RTX 4060 Ti gaming x

سری‌های GAMING TRIO و GAMING ظاهری دوست‌داشتنی و آشنا دارن و در عین حال تعادل عالی بین عملکرد، خنک‌کننده و نویز کم رو حفظ می‌کنن. فن‌های TORX 5.0 با پیوند بیرونی یکدیگر را به‌خوبی ترکیب و جریان هوا رو به سیستم‌های خنک‌کننده TRI FROZR 3 و TWIN FROZR 9 هدایت می‌کنن. هر دو سری با صفحه پشتی فلزی تقویت‌شده که جریان هوا رو بهبود می‌بخشه، طراحی شدن. همچنین، Mystic Light به کارت گرافیک زیبایی و جلوه‌ زیبایی میده و با استفاده از Mystic Light Sync و Ambient Link با بقیه قطعات کامپیوتر هماهنگ می‌شه.

 GeForce RTX 4060 Ti Ventus

سری VENTUS یک گزینه قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه برای گیمرهاییه که به دنبال عملکرد هستن. مدل‌های VENTUS 3X و VENTUS 2X BLACK با طراحی مینیمال و مدرن به شما اجازه می‌دن نیاز کاربر برطرف بشه. همچنین، مدل‌های جدید VENTUS 2X BLACK دارای نسخه‌ای کاملاً سیاه از نمونه اصلی هستن.

کارت‌ گرافیک‌های جدید MSI GeForce RTX 4060 Ti با ظرفیت ۸ گیگابایت از تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۳ (۳ خرداد) در دسترس قرار می‌گیرن.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×