محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

تصاویر کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 افشا شد

کوتاه‌تر از 21 سانتی‌متر

روز گذشته تصاویری از کارت گرافیک مرجع AMD مدل RX 7600 MBA افشا شد. این کارت گرافیک یک کارت کوچک با دو فن و اندازه اون کمتر از ۲۱ سانتی‌متره که اون رو به یکی از کوچک‌ترین کارت‌های مرجع AMD تبدیل می‌کنه. در حال حاضر ما هنوز نمی‌دونیم که هیچ یک از شرکا این کارت رو با این طرح معرفی می‌کنن یا نه. تا البان هیچ موردی نبوده و خبری از اون منتشر نشده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

این کارت یک اسلات PCIe Gen4 با اندازه کامل با ۱۶ لین داره، اما تنها ۸ مسیر به برق متصل هستن. این همون داستان کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Tiـه، چون نه پردازنده‌های گرافیکی AD106 و نه Navi 33 نمی‌تونن بیش از ۸ لین رو پشتیبانی کنن.

این کارت گرافیک چهار کانکتور برای نمایشگر داره: ۳x DisplayPort 2.1 و یک خروجی HDMI 2.1 و تنها یک کانکتور برق ۸ پین وجود داره. این یک طراحی ۲ اسلات‌ست که برای بسیاری از PC‌ها با فرم فکتور کوچک مناسبه.

AMD Radeon RX 7600 یک کارت مبتنی بر Navi 33XL با ۲۰۴۸ پردازنده جریان و ۸ گیگابایت حافظه GDDR6ست که به یک گذرگاه حافظه ۱۲۸ بیتی متصل شده. این کارت همونطور که مشخصه یک پردازنده گرافیکی سطح بالا نیست، بلکه پیشنهاد AMD برای بازی کردن توی وضوح ۱۰۸۰pـه. تنها سوالی که می‌مونه اینه که عملکرد این کارت گرافیک چطوره و قیمت اون چقدر در نظر گرفته شده.
این کارت گرافیک قراره در تاریخ ۲۵ می و تنها یک روز پس از RTX 4060 Ti عرضه بشه.


در این مطلب اولین عکس‌های افشا شده از کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 رو مشاهده کدید. شما فکر می‌کنید کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 پس از ورود به ایران چه برچسب قیمتی براش تعیین میشه؟ و علاوه‌بر این به کارت پرفروشی برخلاق باقی کارت گرافیک‌های AMD در ایران تبدیل میشه؟!

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×