محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

تاریخ رویداد توسعه دهندگان اپل WWDC 2023 مشخص شد؛ ۱۵ خرداد 

اپل رسماً تایید کرد که رویداد موردانتظار WWDC 2023 در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) ساعت ۸:۳۰ شب به وقت ایران برگزار میشه. روز گذشته این شرکت زمان‌بندی رویداد خودش رو اعلام کرده که شامل زمان‌بندی اصلی، جوایز طراحی اپل و موارد دیگه‌ست. رویداد WWDC، کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان اپل در سراسر جهانه و معمولاً شامل تعدادی موارد نرم افزاری، از جمله به‌روزرسانی‌های جدید برای iOS، iPadOS، macOS آیفون و چیزای دیگه‌ست. گفته شده که امسال، ممکنه اپل هدست واقعیت افزوده خودش که حسابی سروصدا به پا کرده رونمایی کنه. اما فعلا در حد شایعه‌ست. بنابراین باید تا روز رویداد منتظر باشیم و ببینیم اپل بالاخره قصد معرفی کردن هدست واقعیت افزوده‌ش رو داره یا نه. این هدست نشون‌دهنده اولین ورود جدی این شرکت به دنیای واقعیت مجازیه. این اصطلاح برای برای توصیف AR و VR استفاده میشه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

 رویداد توسعه دهندگان اپل WWDC 2023 در 5 ژوئن برگزار خواهد شد

رویداد توسعه دهندگان اپل WWDC 2023 در ۵ ژوئن برگزار خواهد شد

کمتر از دو هفته دیگه تا رویداد WWDC 2023 باقی مونده و می‌دونیم که اپل چیزای زیادی برای معرفی و رونمایی در رویداد نوسعه دهندگان ۲۰۲۳ داره. در حالی که این رویداد با عنوان و تمرکز بر توسعه دهندگان برگزار میشه، انتظار میره که اپل از مک بوک ایر جدید ۱۵ اینچی بزرگ‌تر و هدست واقعیت ترکیبی هم توی این مراسم رونمایی کنه. 

Apple Keynote

به گفته این شرکت، سخنرانی اصلی در ۵ ژوئن، ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی برگزار میشه. سخنرانی اصلی در یوتیوب و همچنین وب‌سایت اصلی اپل به همراه برنامه Developer و Apple TV به صورت زنده پخش میشه. این رویداد همچنین پس از پایان آن در یوتیوب و دیگر پلتفرم‌ها برای پخش در دسترس قرار می‌گیره تا کسایی که نتونستن مراسم رو به‌طور زنده ببینن هم شانس دیدن اون رو داشته باشن. این شرکت iOS 17، iPadOS 17، watchOS 10، macOS 14 و tvOS 17 را برای عموم معرفی و برای توسعه دهندگان عرضه خواهد کرد. به غیر از این، ممکنه شاهد عرضه‌های سخت افزاری جدید با مک بوک ایر ۱۵ اینچی و هدست AR به عنوان دستگاه‌های مورد انتظار باشیم.

بخش مربوط به برنامه‌نویسی در رویداد WWDC 2023

در ۵ ژوئن ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی، بخش مربوط به برنامه‌نویسان شروع میشه، در این بخش توسعه‌دهندگان یاد می‌گیرن که چطور برنامه‌های خودشون رو بیشتر بهینه کنن تا به‌طور یکپارچه در دستگاه های اپل اجرا بشه. علاوه‌بر این، اپل فن‌آوری‌ها و ابزارهای جدیدی رو برای توسعه‌دهندگان معرفی می‌کنه تا از اون‌ها استفاده کنن. 

جوایز طراحی در رویداد WWDC 2023

در نهایت، اپل جایزه طراحی اپل خود را در همان روز در ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت محلی در رویداد WWDC خود میزبانی خواهد کرد. این بخش صرفاً از توسعه دهندگان و شرکت ها به دلیل خلاقیت و تخصص فنی اون‌ها در جامعه توسعه دهندگان تجلیل می‌کنه. این شرکت برنده جایزه طراحی رو در آخر همان مراسم در وب‌سایت اصلی خودش معرفی خواهد کرد.

اپل فعالیت‌های بیشتری برای توسعه‌دهندگان در نظر داره که شامل تورهای ویژه و ملاقات با مدیران ارشد میشه. آیا شما هم منتظر رویداد WWDC هستید؟ فکر می‌کنید امسال اونی سالی هست که اپل از این هدست جنجالیش رونمایی کنه؟!

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×