محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

توجیه راکستار برای زمان طولانی ساخت بازی GTA 6: کمال‌گرایی

رئیس شرکت «تیک-تو اینتراکتیو» (Take-Two Interactive) گفته که استودیو بازی‌سازی «راکستار گیمز» تمام تلاشش رو می‌کنه تا GTA 6 به بی‌نقص‌ترین شکل ممکنه عرضه بشه. چون بازی سرقت بزرگ اتومبیل یا همون (Grand Theft Auto) یکی از بزر‌گ‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی کامپیوتریه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

طرفدارای بازی GTA مدت‌هاست که می‌دونن بازی Grand Theft Auto 6 در حال ساخته. «استراس زلینک»، رئیس شرکت (Take-Two Interactive) گفته که شرکت «راکستار» با برنامه‌ریزی و دقت خیلی زیاد داره بازی GTA 6 رو می‌سازه. این بازی خیلی مورد انتظاره و همه بازیکنا خیلی شوق دارن و منتظرن که ببینن شرکت Rockstar Games چه تغییراتی از بازی GTA 5 به GTA 6 داشته. درحال حاضر تمام افرادی که هیجان زیادی برای این بازی دارن منتظر اعلام تاریخ رسمی عرضه این بازی هستن. 

راکستار می‌گوید: بازی GTA 6 باید بی‌نقص‌ترین نسخه سری باشد

اما چجوری «تیک-تو» و استودیوهای زیرمجموعه‌ش می‌تونن با حفظ وفاداری به ویژگی‌هایی که باعث جذابیت یک بازی برای بازیکنا میشه، تجربه‌های جدید و باارزشی برای طرفدارا ارائه بدن؟ «زلینک» در جواب میگه:

Rockstar زمان زیادی برای ساخت و عرضه یک بازی صرف می‌کنه. هر وقت نسخه جدیدی از Grand Theft Auto در راهه، باید چیزی باشه که هیچ وقت قبلاً ندیدیم و همزمان با احساسات ما درباره این مجموعه هماهنگ باشه. جواب Rockstar به این مسئله اینه که فقط به یه اثر کامل علاقه‌ نشون بدید. به چیزی کمتر از اون راضی نباشید.

راکستار می‌گوید: بازی GTA 6 باید بی‌نقص‌ترین نسخه سری باشد

سال گذشته ویدیوهای کوتاهی از نسخه اولیه گیم‌پلی GTA 6 منتشر شد که واقعاً تفاوت زیادی با GTA V نداشتن. با این اعلامیه جدید زلینک، میشه امیدوار بود که GTA 6 بازی خاصی باشه که تو تاریخ بازی‌ها دیده نشده. شاید GTA 6 تو سال مالی آینده وارد بازار بشه. البته بیشتر حدس‌ها میگن که این عنوان تو سال ۲۰۲۴ منتشر میشه. تنها چیزی که می‌دونیم اینه که استودیو Rockstar با تمام توانش داره به طراحی این بازی بزرگ می‌پردازه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×