محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

برند MSI و ASRock از مادربردهای Z790 با Wi-Fi 7 و ۵ GbE رونمایی کردند

MSI و ASRock از مادربردهای جدید خودشون با چیپست Z790 رونمایی کردن که از فناوری‌های شبکه نسل بعدی از جمله Wi-Fi 7 و ۵ GbE LAN پشتیبانی می‌کنن. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


شرکای اینتل از جمله MSI و ASRock مادربردهای Z790 مجهز به شبکه Wi-Fi 7 و ۵ GbE رو در Computex 2023 به نمایش می‌ذارن. 

برند MSI و ASRock از مادربردهای Z790 با شبکه Wi-Fi 7 و 5 GbE رونمایی کردند

جدیدترین سری Z790 MAX MSI به عنوان اولین مادربردی معرفی شد که از اتصال Wi-Fi 7 و ۵ گیگابیت LAN پشتیبانی می‌کنه. این شرکت در مجموع چهار مادربرد با طراحی جدید MAX از جمله MEG Z790 ACE MAX رو به نمایش خواهد گذاشت. جزئیات باقی ویژگی‌ها و ارتقاء مشخصات هنوز مشخص نیست. اما به‌طور کلی، اینها جزو بهترین مدل‌های Z790 هستن که می‌تونید از MSI تهیه کنید درحالی که از جدیدترین فناوری و سخت‌افزار بهره می‌برن.

علاوه بر ام‌اس‌آی، شرکت ASRock هم سه مادربرد خودش رو با پشتیبانی از اتصال Wi-Fi 7 و ۵ GbE LAN معرفی کرده. این شرکت دارای سه محصول فانتوم گیمینگ و یک پرچم‌دار جدید به نام NOVA‌ست که با PCB کاملاً پوشیده شده، ماژول تنظیم‌کننده ولتاژ ۲۰+۱+۱ فاز و تعداد اتصال دیوونه‌کننده، کاملاً هیولا به نظر می‌رسه. :))

مادربرد سری Z790 MAX اینتل، مادربرد PROJECT ZERO Back-Connect و کارت توسعه

مادربرد سری Z790 MAX اینتل، مادربرد PROJECT ZERO Back-Connect و کارت توسعه

MSI یک مادربرد جدید منحصربه‌فرد دیگه B650M PROJECT ZERO رو هم رونمایی کرده. این مادربرد خاص، رابط برق، رابط فن‌ها و موارد دیگر رو در پشت مادربرد قرار می‌ده که امکان مدیریت بسیار بسیار ساده‌تر و زیباتر کابل‌ها رو فراهم می‌کنه. 

اگر منتظر یک مادربرد پیشرفته‌تر Intel Z790 هستید، MSI شما رو دست خالی نمی‌ذاره. مادربردهای سری Z790 MAX از فناوری کاملاً جدید Wi-Fi 7 بهره می‌برن، طراحی ظاهری کلی دارای برخی ارتقاءها و تغییراته و چندین مادربرد هم شبکه خودشون رو به LAN 5 گیگابایتی ارتقا خواهند داد.

ASRock همچنین سری جدید Taichi Lite رو با چیپست Z790 و B650E ارائه خواهد کرد که ویژگی‌های زیادی مثل افکت‌های RGB و هیت سینک‌های خیلی بزرگ رو به‌صورت کاهش یافته اونجا هم می‌بینیم. ما حالا باید منتظر بمونیم تا ببینیم این سری‌های جدید با چه قیمتی وارد بازار می‌شن و چه زمانی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرن.

Benchlife موفق شد چند عکس اولیه از مادربردهای آینده MSI بگیره که در ادامه می‌تونید اون‌ها رو ببینید: 

msi z790 max

همچنین نسخه های ارتقاء یافته‌تری نسبت به مادربردهایی که گفته شد و برخی محصولات مقرون‌به‌صرفه هم بدون شک وجود داره که به‌زودی از اخبار مربوط به اون‌ها هم مطلع می‌شیم. همچنین انتظار می‌ره سری‌های AMD B650 و A620 با گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر گسترش پیدا کنن. ما می‌تونیم طیف وسیعی از این طرح‌های جدید رو از تولیدکننده‌های مادربرد در Computex 2023 انتظار داشته باشیم. 

به زودی نمایشگاه Computex 2023 برگزار میشه و ما هم توی بنچفا اخبار اون رو براتون پوشش می‌دیم. پس منتظر نمیشگاه کامپیوتکس (Computex 2023) باشید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×