محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

ویل اسمیت در بازی رایگان Undawn نقش ایفا می‌کند

طبق آخرین اخبار منتشر شده، ویل اسمیت، بازیگر مشهور هالیوود، تو بازی آنلاین و رایگان Undawn حضور داره. این بازی قراره تو ماه ژوئن برای گوشی‌های هوشمند و کامپیوتر منتشر بشه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

به گفته وب‌سایت Comicbook، استودیو Level Infinite با انتشار تریلری اعلام کرده که ویل اسمیت در بازی Undawn حضور داره. البته ویل اسمیت قبلاً با دنیای آخرالزمانی آشنا بوده. او تو سال ۲۰۰۵ تو فیلم I am Legend بازی کرد و تو سال ۲۰۱۳ با پسرش جیدن اسمیت تو فیلم After Earth بازی کرد. حالا ویل اسمیت دوباره تو دنیای دیجیتال در نقش یه قهرمان زنده‌مونده حضور داره.

Undawn یه بازی جهان آزاده که ترکیبی از بازی شوتر و بازی نقش‌آفرینی (RPG) محسوب میشه. تاریخ عرضه این بازی تو ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) برای کامپیوتر و گوشی‌های هوشمنده. نسخه آزمایشی بازی Undawn سال گذشته خیلی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت و انتظار می‌ره نسخه کاملش هم موفقیت خوبی به‌دست بیاره و طرفداران زیادی رو جذب کنه.

ویل اسمیت در بازی رایگان Undawn نقش ایفا می‌کند

تو بازی Undawn، شما باید با انواع زامبی‌ها سروکار داشته باشید. تو این بازی نباید فقط زامبی‌ها رو بکشید، بلکه می‌تونید وسایل لازم رو جمع‌آوری کنید، ابزار و پناهگاه رو بسازید. تو تریلری که از بازی Undawn منتشر شده، می‌بینیم که ویل اسمیت داره با یه هیولای بزرگ و سنگی مبارزه می‌کنه. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی، به وب‌سایت Undawn سر بزنید تا در مورد بازی، تصاویر و رویدادهای اون باخبر بشید.

این اولین بار نیست که بازی‌های ویدیویی از ستاره‌های معروف سینما استفاده می‌کنن. سال ۲۰۱۹، بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با حضور کیانو ریوز، خیلی هیجان‌انگیز شد و در همایش E3 2019 استقبال خیلی خوبی هم ازون شد. همچنین، حضور نیکلاس کیج در بازی ترسناک Dead by Daylight تایید شده و دیوید هاربر و جودی کومر هم تو بازی ترسناک Alone in the Dark حضور دارن. 

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×