محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

تحول گرافیکی بازی Skyrim با استفاده از ابزار RTX Remix

یه کاربر توی اینترنت ویدیوی جدیدی از بازی «The Elder Scrolls: Skyrim» آپلود کرده. داخل این ویدیو گرافیک بازی با استفاده از ابزار «RTX Remix» به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرده. این ابزار «RTX Remix» یه مدتی پیش منتشر شد و هدفش ارتقا کیفیت بازی‌های قدیمیه.

شرکت انویدیا (NVIDIA) تابستون سال قبل ابزار RTX Remix رو معرفی کرد. با این ابزار کاربرها می‌تونن به‌راحتی تغییراتی توی المان‌ها، نورپردازی و تکسچرهای بازی‌های قدیمی که با دایرکت‌ایکس ۸ یا ۹ کار می‌کنن، اعمال کنن. ابزار RTX Remix برای تجمیع مجموعه‌های بازی کلاسیک استفاده میشه. شرکت Nvidia ابتدا ابزار RTX Remix رو توی بازی «The Elder Scrolls III: Morrowind» استفاده کرد تا قابلیت‌هاشو نشون بده؛ مثل اضافه کردن سیستم نورپردازی جدید به بازی و به‌روزرسانی تکسچرها.

تحول گرافیکی بازی اسکاریم با استفاده از ورژن ۰.۲ RTX Remix

الان به‌نظر میاد ورژن ۰.۲ ابزار RTX Remix قادره که گرافیک بازی‌های نسل هفتمی مثل “Fallout: New Vegas” و “Skyrim” رو تغییر بده. به خصوص بازی «Skyrim» که سال ۲۰۱۱ ساخته شده و کاملاً بر پایه شیدرها توسعه داده شده. یه کاربر به نام Kim2091، یه ویدیو کوتاه از تغییرات گرافیکی بازی Skyrim با استفاده از ابزار RTX Remix تو یوتیوب به اشتراک گذاشته. البته این کاربر میگه که برای استفاده بی‌نقص این ابزار روی بازی‌های جدیدتر، نیاز به پیشرفت‌هایی داره و امیدواره مادسازان ورژن‌های بهتری از ابزار RTX Remix رو تو آینده منتشر کنن.

از اونجایی که برخی از کاربران توی فروم آنلاین NVIDIA موفق شدن ابزار RTX Remix رو روی بازی‌هایی مثل “Grand Theft Auto: San Andreas” یا “The Elder Scrolls IV: Oblivion” و “Need For Speed: Underground 2” استفاده کنن، مادسازان معتقدن که وقتی شرکت “انویدیا بسته کامل ابزار «RTX Remix» رو منتشر کنه، فرصتی پیش میاد که اون‌ها حالت‌های جدیدی مثل “Path Tracing” و «NVIDIA DLSS 3» رو به بازی‌های کلاسیک اضافه کنن. می‌تونید ویدیو کوتاه تحول گرافیکی بازی “Skyrim” با استفاده از ابزار «RTX Remix» رو تو پایین صفحه تماشا کنید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×