محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار تکنولوژی

تیک تاک چت بات هوش مصنوعی اختصاصی با نام Tako تولید می‌کند

از وقتی که مدل‌های هوش مصنوعی مثل ChatGPT توجه زیادی رو از طرف مخاطبان دریافت کردن، همه پلتفرم‌ها تلاش کردن که امکانات مبتنی بر این فناوری رو به سرویس‌هاشون اضافه کنن. تیک تاک هم که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهانه، الان داره روی یه چت‌بات هوش مصنوعی به اسم تاکو (Tako) کار می‌کنه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

 چت بات هوش مصنوعی اختصاصی تیک تاک با نام Tako

این مدل هوش مصنوعی جدید هنوز به صورت عمومی در دسترس نیست و با توجه به گزارش‌ها، الان تو مرحله آزمایش و تست توسط یه تعداد کمی از کاربرای تیک تاک قرار گرفته.

تاکو قراره به کاربرای تیک تاک کمک کنه تا محتوایی که دنبالش هستن رو سریع‌تر و راحت‌تر پیدا کنن. ولی با توجه به گفته‌ها، این هوش مصنوعی جدید ممکنه به بعضی از سوال‌های کاربرا هم جواب بده.

به گزارش ۹to5mac، بعد از آپدیت جدید و فعال شدن هوش مصنوعی تاکو برای همه، کاربرا می‌تونن از یه دکمه‌ای که روی پروفایل تیک تاک قرار داره استفاده کنن تا این هوش مصنوعی فعال بشه.

 چت بات هوش مصنوعی اختصاصی تیک تاک با نام Tako

به گفته‌ی دانیل بوچوک، یکی از خبرنگارای تکنولوژی که زودتر به سیستم هوش مصنوعی تاکو دسترسی داشته:

با استفاده از هوش مصنوعی تیک تاک می‌تونید یه دستور پخت غذا به این هوش مصنوعی بگید و ویدئوهایی که مربوط به اون غذا و نحوه‌ی آمادش هستن رو دریافت کنید. اگر از تاکو بخواید بهترین نمایشگاه‌های هنری پاریس رو معرفی کنه، می‌تونید ویدئوها رو با یه لیست پیشنهادات در کنار اون دریافت کنید.

به نظر میرسه تاکو می‌تونه تجربه کاربری خوبی رو به کاربرها ارائه بده، چون گزارش‌ها نشون میدن که صحبت کردن با این هوش مصنوعی مثل صحبت کردن با یه مدل زبانی پیشرفته‌ای مثل ChatGPTـه از این جهت می‌تونه بسیار کارآمد باشه.

الان به نظر میاد که تیک تاک هیچ برنامه‌ای برای انتشار گسترده‌ هوش مصنوعی تاکو نداره، ولی به رسانه‌ها گفتن که این ابزار هوش مصنوعی در حال حاضر برای بعضی کاربرهای منتخب در فیلیپین در دسترسه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×