محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

کیت‌های رم Trident Z5 Royal Elite و Z5 Royal و Z5 RGB توسط G.Skill معرفی شد

غرفه G.Skill در Computex 2023 امسال کاملاً «طلایی» به‌نظر می‌رسه، شاید به خاطر رنگ حافظه‌های رم. این برند چندین ماژول رم DDR5 به نمایش گذاشته که توجهات زیادی به خودش جلب کرده. Gkill چندین ماژول متنوع و خوش رنگ و لعاب به نمایشگاه آورده، و در حالی که مشخصات آن هنوز نهایی نشده، این شرکت طرح اولیه از این حافظه‌های جدید خودش رو به نمایش گذاشت. درست مانند DDR4، شرکت G.Skill قراره کیت‌های حافظه DDR5 رو در سری‌های Royal & Royal Elite ارائه کنه. زبان طراحی نسبت به نسخه‌های قبلی به‌روزرسانی کمی داشته، اما همچنان با ظاهرهای باکلاس و مجلسی، رم‌های رده‌بالا به حساب میان. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


تمام کیت های حافظه Trident Z5 جدید دارای یک دیفیوزر RGB هستن که اگر می‌خواید ظاهر طلایی و نقره ای ساده‌تری داشته باشید، می‌تونید اون رو غیرفعال کنید. این دو رنگ هم تنها گزینه‌هایی هستن که می‌تونید از بین اونها انتخاب کنید.

کیت‌های رم Trident Z5 Royal Elite و Z5 Royal و Z5 RGB توسط G.Skill معرفی شد

مدل پایه این ماژول‌ها، G.Skill Trident Z5 RGB DDR5 خواهد بود که با دیفیوزر RGB و بدنه طلایی یا نقره‌ای عرضه می‌شه، اما پالت رنگ مشکی در وسط رم هنوز در سراسر این ماژول‌ها حفظ شده. Trident Z5 Royal طراحی ممتازتری با روکش فلزی طلایی یا نقره‌ای و دیفیوزر کریستالی RGB در قسمت بالایی داره. ماژول‌ها از همه جهات زیبا به نظر می‌رسن و برای کسایی که قصد دارن یک رایانه شخصی با تم طلایی یا نقره‌ای بسازن، گزینه‌ای عالی محسوب میشه.

کیت‌های رم Trident Z5 Royal Elite و Z5 Royal و Z5 RGB

در بالاترین سطح، ما G.Skill Trident Z5 Royal Elite RGB رو داریم که دارای یک دیفیوزر کریستالی RGBـه، اما الگوی وسط جدیده و قبلاً در ماژول های رویال الیت قبلی دیده نشده. ماژول‌های قبلی الگوی کریستالی دیگه‌ای روی هیت سینک داشتن. این ماژول‌ها بدون شک هزینه زیادی خواهند داشت. این طراحی جالبه، اما با توجه به یک دست و صاف بودن این هیت‌سینک، احتمالا عملکرد خوبی در خارج کردن دما ندارن، مخصوصا که حافظه‌های DDR5 خیلی داغ میشن.

G.Skill هنوز تاریخ عرضه این کیت‌ها و قیمتشون رو مشخص نکرده، اما احتمالا اواخر امسال باید منتظر اون‌ها باشیم.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×