محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG با صفحه نمایش OLED معرفی شد

MSI با همکاری مرسدس AMG، در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ یه لپ‌تاپ جدید معرفی کرده که علاوه‌بر خصوصیات پیشرفته گیمینگ، حس ماشین مسابقه رو هم برای کاربرها به ارمغان میاره. لپ‌تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport یکی از جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌ها تو کامپیوتکس ۲۰۲۳ محسوب میشه.

درسته که عملکرد، مهم‌ترین چیز برای یه لپ‌تاپ گیمینگه، ویژگی‌های ظاهری هم می‌تونن تجربه کاربرها رو بهتر کنن. همکاری MSI با مرسدس یه نسخه جدید از لپ‌تاپ Stealth 16 رو به همراه داشته که گیمرها رو به معنای واقعی برای مسابقه آماده می‌کنه. :)) تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


همونطور که در ابتدا خوندید لپ تاپ جدید MSI با نام MSI Stealth 16، با طراحی مخصوص برند آلمانی مرسدس و با اندازه صفحه نمایش ۱۶ اینچی در Computex 2023 معرفی شد. روی این لپ‌تاپ لوگوی مرسدس قرار گرفته و خطوط ساختارش هم یادآور ماشین مسابقه هستن. بدنه‌ش ضخامت ۱۹.۹۵ میلی‌متر داره و از آلیاژ منیزیم آلومینیوم ساخته شده. وزنش هم ۱.۸۶ کیلوگرمه.

لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport نسخه محدود با صفحه نمایش OLED معرفی شد

این لپ‌تاپ، نسخه مرسدس AMG، ویژگی‌های یه پرچم‌دار رو داره و صفحه نمایشش یه نوع OLED با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسله. این نمایشگر OLED می‌تونه تا ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 رو پوشش بده.

پردازنده پرچم‌دار Core i9-13900H برای این لپ‌تاپ ارائه شده و به‌همراهش ۳۲ گیگابایت رم DDR5 و تا ۲ ترابایت حافظه NVMe SSD هم قرار داده شده.

مشتری‌ها می‌تونن نسخه مرسدس از لپ تاپ MSI Stealth 16 رو با گرافیک RTX 4070 بخرن. همچنین باید بدونید که برای خنک کردن پردازنده و گرافیک از فناوری Cooler Boost 5 استفاده شده که دو تا فن و ۵ لوله حرارتی داره.

لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport نسخه محدود با صفحه نمایش OLED معرفی شد

لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG با اترنت ۲.۵ گیگابیت، Wi-Fi 6E، حسگر اثر انگشت و درگاه تاندربولت ۴ مجهز شده. کیبوردش هم توسط SteelSeries طراحی شده و RGB داره. بعضی از نسخه‌های این لپ‌تاپ با لوازم جانبی مثل موس پد، موس، کیف و فلش USB هم عرضه می‌شن.

لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport

در آخر هم باید بگیم جمع همه این قطعات و همکاری MSI و بنز باعث شده که قیمت این لپ‌تاپ MSI Stealth 16 به ۳۲۹۹ دلار برسه. اطلاعاتی درباره زمان عرضه دقیق این دستگاه وجود نداره.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×