محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

مانیتور گیمینگ ASUS ROG Strix XG259QN با نرخ بروزرسانی ۳۸۰Hz در کامپیوتکس ۲۰۲۳ معرفی شد

ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۲۳ علاوه‌بر معرفی یه مانیتور ۴۹ اینچی اولتراواید از یه این مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QN هم با نرخ بروزرسانی ۳۸۰ هرتز رونمایی کرده. این مانیتور ۲۴.۵ اینچیه و زمان پاسخ‌دهی کمی داره و دارای گواهی VESA DisplayHDR 400 هم هست. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Strix XG259QN با نرخ بروزرسانی ۳۸۰ هرتز

مانیتور ROG Strix XG259QN ایسوس آخرین مانیتور گیمینگ این شرکته که ابعادشم خیلی جمع‌وجوره و نرخ بروزرسانی بالای ۳۸۰ هرتز داره. ایسوس توی کامپیوتکس امسال دو تا مانیتور ۴۹ و ۳۸ اینچی هم به نمایش گذاشته، اما آخرین محصولشون یعنی این مانیتور رو برای بازی با سرعت بالا طراحی کردن.

مانیتور ROG Strix XG259QN ایسوس تو فصل چهارم سال ۲۰۲۳ وارد بازار میشه. این مانیتور یه پنل IPS 24.5 اینچی داره و بالاترین نرخ بروزرسانیش ۳۸۰ هرتزه. برای این مانیتور گیمینگ، پشتیبانی از AMD FreeSync Premium و Adaptive Sync که نرخ بروزرسانی رو با سیگنال خروجی هماهنگ می‌کنه، در نظر گرفته شده.

مانیتور ROG Strix XG259QN واکنش سریعی داره که زمان پاسخ‌دهیش ۱ میلی‌ثانیه‌ست و گواهی VESA DisplayHDR 400 هم گرفته. اتصال به دستگاه‌های دیگه در این مانیتور با درگاه DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 و با کیفیت ۱۰۸۰p انجام میشه.

دو تا درگاه USB 3.2 Type-A و یه جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم از ویژگی‌های دیگه مانیتور ROG Strix XG259QN هستن. ولی درگاه USB-C و اسپیکر داخلی تو این مانیتور وجود نداره.

به نظر شما این مانیتور بعد از اینکه واردب ازار بشه چه برچسب قیمیتی برای اون در نظر گرفته میشه؟ :)

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×