محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

ASUS از اولین نمایشگر گیمینگ ۴K-144Hz جهان با اندازه ۳۸ اینچ رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ از اولین نمایشگر گیمینگ ۴K-144Hz جهان با اندازه ۳۸ اینچ رونمایی کرد. ASUS ROG Swift PG38UQ وضوح ۴K، نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز بدون تغییر کیفیت داره. مانیتور گیمینگ ASUS ROG Swift PG38UQ دارای صفحه نمایش IPS عظیم ۳۸ اینچی با وضوح ۴Kـه. PG38UQ همچنین دارای نرخ رفرش ریت ۱۴۴ هرتزیه که توسط همگام‌سازی تطبیقی برای VRR از سیستم‌های سازگار NVIDIA و AMD پشتیبانی می‌کنه. همچنین از قابلیت AMD ‘FreeSync Premium Pro’ و NVIDIA ‘G-sync Compatible هم پشتیبانی می‌کنه. ROG PG38UQ به عنوان یک نمایشگر گیمینگ زمان پاسخگویی سریع ۱ میلی‌ثانیه GTG داره. فناوری ASUS Fast IPS گیم‌پلی روان رو با تصاویری واضح با نرخ فریم بالا تضمین می‌کنه.


مانیتور گیمینگ ASUS ROG Swift PG38UQ در نمایشگاه Computex 2023

مانیتور گیمینگ ASUS ROG Swift PG38UQ همچنین گواهینامه VESA DisplayHDR 600 داره که و همراه با طیف رنگ گسترده ۹۸% DCI-P3 و پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیتی عرضه شده. DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 به همراه برخی از پورت‌های USB هم روی این مانیتور به چشم می‌خوره. 

ASUS از اولین نمایشگر گیمینگ 4K با اندازه 38 اینچی جهان با نرخ رفرش 144 هرتز رونمایی کرد

این شرکت به وضوح این نمایشگر رو در سری پریمیوم گیمینگ خودش قرار داده که این قطعاً نشون دهنده یکی از پیشرفته‌ترین مانیتورهای حال حاضر شرکت ایسوس به حساب میاد که ویژگی‌های بسیار خوبی داره. البته هنوز از قیمت این مانیتور خبری نیست.

ASUS از اولین نمایشگر گیمینگ 4K با اندازه 38 اینچی جهان با نرخ رفرش 144 هرتز رونمایی کرد

ویژگی‌های اصلی مانیتور ASUS ROG Swift “PG38UQ:

  • مانیتور بازی ۳۸ اینچی ۴K UHD (3840×2160) با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و همگام‌سازی تطبیقی برای تصاویر بازی فوق‌العاده روان
  • فناوری ASUS Fast IPS زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه (GTG) رو برای تصاویر واضح بازی با نرخ فریم بالا فعال می‌کنه.
  • AMD FreeSync Premium Pro برای اطمینان از تصاویری فوق‌العاده صاف و بدون پارگی تصویر با تأخیر کم.
  • فناوری محدوده دینامیکی بالا (HDR) با گواهی DisplayHDR 600 و ۹۸٪ طیف رنگی حرفه ای DCI-P3
  • گزینه‌های اتصال گسترده شامل DisplayPort 1.4 با فشرده‌ سازی جریان نمایش (DSC)، HDMI 2.1، هاب USB 

ایسوس در صنعت تولید مانیتورهای گیمینگ با کیفیت بالا بین مصرف‌کنندگان شناخته شده‌ست. با استفاده از ROG Swift PG38UQ، این شرکت معیار جدیدی رو در این صنعت تعیین کرده. چون این وضوح و رفرش‌ریت در این اندازه تا به حال در بازار مانیتور دیده نشده بود. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه یا قیمت این مانیتور وجود ندارده اما به محض مشخص شدن اون‌ها می‌تونید اخبار مربوط به اون رو در بنچفا بخونید. 

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×