محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

FSP از پاور ۲۵۰۰ واتی Cannon Pro با پشتیبانی همزمان از چهار کارت گرافیک سری RTX 40 رونمایی کرد

FSP در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ چند تا پاور جدید رو معرفی کرده. یکی از اون‌ها پاور Cannon Pro با قدرت ۲۵۰۰ واته. این پاور می‌تونه همزمان از ۴ تا کارت گرافیک سری Geforce RTX-40 پشتیبانی و توان مورد نیاز اون‌ها رو تامین کنه. تا انتهای این خبر با بنچفا همراه باشید.


پاور Cannon Pro با استاندارد ۸۰ پلاس پلاتینیوم سازگاره و می‌تونه انرژی مورد نیاز ۴ تا کارت گرافیک سری Geforce RTX 40 رو به صورت همزمان تامین کنه. این پاور با تکنولوژی‌های ATX 3.0 و PCIe Gen 5 سازگاره.

این پاور دو تا کانکتور ۱۶ پین ۱۲ ولت HPWR با توان ۶۰۰ وات داره و همچنین میشه از یک تبدیل کانکتور ۱۲ ولت ۲+۶ PCIe به دو تا کانکتور ۱۲ ولت HPWR استفاده کرد که برای تامین انرژی به دو تا کارت گرافیک دیگه استفاده میشه. همچنین فن این پاور ۱۳۵ میلی‌متریه.

FSP از پاور 2500 واتی Cannon Pro با پشتیبانی همزمان از چهار کارت گرافیک سری RTX 40 رونمایی کرد

FSP همچنین یه پاور دیگه به اسم Hydro PTM PRO با توان ۱۶۵۰ وات معرفی کرده، که از استاندارد ۸۰ پلاس پلاتینیوم و هماهنگ با فناوری‌های ATX 3.0 و PCIe Gen 5 هست و با دو تا کانکتور ۱۶ پین ۱۲ ولت HPWR با توان ۶۰۰ وات در بازار عرضه شده. هیدرو PTM PRO از کانکتور ۲+۶ پین هم استفاده می‌کنه و یک فن ۱۳۵ میلی‌متری برای خنک کردن خودش داره.

همچنین پاور ۱۲۰۰ واتی هیدرو PTM X PRO هم توسط FSP معرفی شده، که علاوه بر پشتیبانی از فناوری‌های ATX 3.0 و PCIe Gen 5 فقط با یک کانکتور ۱۶ پین ۱۲ ولت HPWR با توان ۶۰۰ وات در بازار قرار گرفته. فن ۱۲۰ میلی‌متری این پاور وقتی که تا ۳۰۰ وات از توان پاور استفاده بشه، روشن نمیشه.

در ادامه هم پاور هزار واتی Hydro Ti PRO رو داریم، که از یک فن ۱۳۵ میلی‌متری استفاده می‌کنه و وقتی که تا ۳۰۰ وات از توان پاور استفاده بشه، فنش روشن نمیشه. یک کانکتور ۱۶ پین ۱۲ ولت HPWR همراه با دو تا کانکتور ۴+۴ پین EPS و چهار تا کانکتور ۲+۶ پین PCIe از ویژگی‌های دیگه این پاوره.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×