محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هااخبار سخت افزار

درایور Adrenalin 23.5.2 و پشتیبانی از Diablo IV و تقویت ۲ برابری Diffusion 1.5

AMD جدیدترین درایورهای Adrenalin 23.5.2 خودش رو منتشر کرده که از نسخه جدید Diablo IV و بهینه‌سازی‌های Stable Diffusion 1.5 پشتیبانی می‌کنه. در این به‌روزرسانی جدید، رفع مشکلات مربوط به آخرین پردازنده‌های گرافیکی سری RX 7000 هم مورد توجه قرار گرفته. ت آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


درایور AMD Adrenalin 23.5.2 پشتیبانی‌هایی رو برای بازی Diablo IV به همراه افزایش عملکرد بیش از ۲ برابر در حالت Stable Diffusion 1.5 اضافه می‌کنه.
AMD اکنون با آخرین به‌روزرسانی درایور، پشتیبانی طولانی مدت از بازی Diablo IV رو در نظر داشته و اون رو تضمین کرده.
طبق بیانیه مطبوعاتی، به‌روزرسانی جدید درایور آدرنالین عملکرد رو تقریباً دو برابر (در مقایسه با نسخه قبلی) در Microsoft Olive Optimized DirectML Stable Diffusion 1.5 افزایش می‌ده. با توجه به نمودار زیر می‌تونید تفاوت رو ببینید.

AMD جدیدترین درایورهای Adrenalin 23.5.2 رو منتشر کرده

در حالی که به‌روزرسانی درایور منجر به افزایش عملکرد شده، برخی از مشکلات قبلی توسط AMD هنوز حل نشده. در ادامه می‌تونید لیست این مشکلات رو مشاهده کنید:

  • بعضی از بازی‌ها یا برنامه‌های واقعیت مجازی ممکنه در پردازنده‌های گرافیکی سری Radeon RX 7000 با عملکرد کمتر از حد مطلوب مواجه بشن.
  • ممکنه هنگام اجرای RuneScape در برخی از محصولات گرافیکی AMD، مانند Radeon RX 5700 XT، خرابی برنامه به طور متناوب مشاهده بشه.
  • ممکنه در حین پخش محتوای ویدیویی AV1 با استفاده از DaVinci Resolve Studio، خرابی برنامه یا زمان پایان درایور دیده بشه.
  • ممکنه پس از تعویض ویندوز هنگام بازی Nioh 2 در برخی از محصولات گرافیکی AMD، مانند Radeon RX 6800 XT، خرابی متناوب دیده بشه.

ما به کاربرا توصیه می‌کنیم «درایورهای GPU رو از وب‌سایت AMD» آپدیت کنن. البته قبلش باید مطمئن بشید که سیستم شما با به روزرسانی سازگاره یا نه. به کسایی که برای آپدیت درایورهای خودشون به ویندوز متکی هستن، هم توصیه می‌کنیم این کارو نکنن، چون گزارش‌هایی مبنی بر مشکلاتی وجود داره که ویندوز ۱۱ به‌طور خودکار درایورهای AMD جدیدتر رو با درایورهای قدیمی جایگزین می‌کنه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×