محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

Street Fighter 6 VR Mod برای PC در دسترس قرار گرفت


دو روز بعد از عرضه‌ بازی، اولین مد واقعیت مجازی Street Fighter 6 برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفته. این کار به کمک Framework بسیار خوب RE که برای همه‌ی بازی‌های RE Engine توسعه داده شده، امکان پذیر شده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


Praydog به تازگی نسخه‌ی جدید REFramemworke (1.5.1) رو منتشر کرده که پشتیبانی رسمی از Street Fighter 6 و Resident Evil 4 v توی اون اضافه شده. برای نصب مد واقعیت مجازی Street Fighter 6، کافیه RE رو برای بازی دانلود کنید، فایل دانلود شده رو توی پوشه‌ بازی Extract کنید و مطمئن بشید که SteamVR (یا OpenXR در هدستی که پشتیبانی می‌کنه) نصب شده.
توجه کنید که در حالی که مد واقعیت مجازی Street Fighter 6 از رندرینگ هماهنگ چشم استفاده می‌کنه، بازی و انیمیشن‌ها به صورت سخت‌افزاری به ۶۰ فریم در ثانیه محدود شدن، که بدون شک اگر هدست واقعیت مجازی ۹۰ هرتز یا بیشتری دارید، کاملاً بهینه نیست. بر اساس حرف کاربرای کانال دیسکورد Flatscreen-to-VR، بهترین گزینه اینه که با ۶۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز با فعال کردن Asynchronous Spacewarp بازی رو اجرا کنید.

همونطور که در ویدیوی دمو زیر مشاهده می‌کنید، مد واقعیت مجازی Street Fighter 6 به ارائه‌ی گیم‌پلی اول شخص تمرکز نکرده، چون این مسئله مشکلات زیادی به‌وجود میاره. به جای اون، بازیکن مبارزات رو به‌صورت یک تماشاگر در کنار میدان مشاهده می‌کنه. البته، این اثر در ویدیوی یوتیوب واقعا خیلی قابل درک نیست، بنابراین برای دیدن ظاهر واقعی اون باید مد رو دانلود کرده و خودتون این حالت رو تجربه کنید.

Street Fighter 6 روز ۲ ژوئن با نقد و بررسی‌های خوبی عرضه شد. Francesco De Meo از وب‌سایت Wccftech به این بازی امتیاز کامل داده.

به گفته اون:

وقتی من Street Fighter 6 رو برای اولین بار در آزمایشی که در سال قبل در بتا برگزار شد، امتحان کردم، حس کردم که چیزی خاص رو تجربه کردم و نسخه نهایی بازی این احساسات رو تأیید کرد. با حالت‌های بازی مختلف و جذاب، تجربه آنلاین تقریباً بی‌عیب و طراحی بی‌نقص بازی و شخصیت‌ها، Street Fighter 6 نه تنها یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه‌ست، بلکه یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای تا به حال محسوب میشه، یک بازی که ارزش امتیاز کامل رو داره.

شما می‌تونید این بازی رو دانلود و از تجربه اون لذت ببرید. اگه این بازی رو انجام دادید حتماً بهمون بگید چه نظری درباره اون داشتید. :)

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×