محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هابازی

بازی Death Stranding برای سیستم عامل مک عرضه می‌شود

هیدئو کوجیما، کارگردان مشهور بازی‌های ویدیویی، دیشب در مراسم توسعه‌دهندگان اپل خبر داد که نسخه ویژه بازی Death Stranding برای سیستم عامل مک به‌زودی روانه بازار میشه. این بازی‌ساز معروف داره روی پروژ]‌های بیشتری برای کاربران مک کار می‌کنه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


به گزارش سایت The Verge، هیدئو کوجیما، تو همایش WWDC 2023 شرکت کرده بود و وقتی اپل آخرین تراشه M2 و حالت Game Mode برای سیستم عامل macOS Sonoma رو معرفی کرد، این کارگردان برجسته اعلام کرد که نسخه ویژه بازی دث استرندینگ به‌زودی برای سیستم عامل مک منتشر میشه.

بازی Death Stranding برای سیستم عامل مک عرضه می‌شود

انتشار بازی Death Stranding برای سیستم عامل مک

هیدئو کوجیما توی مراسم WWDC 2023 اپل گفت بازی دث استرندینگ برای سیستم عامل مک منتشر میشه. خب، هیدئو کوجیما، که کمتر گیمری هست که نشناستش، به شدت داره پروژه های دیگه ای رو برای macOs طراحی می‌کنه. طرفدارا میگن که شاید مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid یا حتی قسمت دوم DS هم برای مک عرضه بشن. البته اینم باید بگم که «کوجیما» بیشتر احتمالاً توی همایش Summer Game Fest 2023 حاضر میشه و خبرای اون همایش احتمالا از این موضوع پرده برمی‌داره. تو این همایش یه نمایشی از نسخه Director’s Cut بازی Death Stranding رو نشون میده و آخرین خبرها و اطلاعاتی که در مورد قسمت دوم DS هست رو به طرفداراش میگه.

حتی باید بگم که بازی Death Stranding 2 اولین بار توی مراسم The Game Awards 2022 معرفی شد. همچنین قراره یه فیلم سینمایی از همون بازی ترسناک Barbarian هم بسازن. ولی دقیقاً تاریخ انتشار نسخه مک بازی Death Stranding رو فاش نکرده.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×