محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

بازی Diablo IV به سریع‌ترین فروش بازی برای بیلیزارد تبدیل شد: ۹۳ میلیون ساعت بازی

انتظار برای این بازی طولانی بود، اما بازی Diablo IV روز گذشته به طور رسمی منتشر شد و به نظر می‌رسه که این پیروزی بزرگ برای بلیزارده. دقیقا همنپون چیزی که بهش نیاز داشت. به گفته خود بلیزارد، این بازی سریع‌ترین فروش بازی رو در تمام دوران‌ها روی کامپیوتر و کنسول داشته. برای اینکه بدونید چند نفر در حال بازی هستن، کسانی که همون اول نسخه آزمایشی بازی رو هک کردن تا الان حدود ۹۳ میلیون ساعت زمان بازی ثبت شده. این به معنای حدود ۱۰ هزار سال بازی Diablo IV 🙂 تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

۹۳ میلیون ساعت بازی در یک هفته برای بازی Diablo IV

با بازی Diablo IV آشنایی ندارید؟ این بازی، نسخه Diablo رو با یک جهان باز گسترش داده و پس از عرضه، به‌صورت کامل از طریق سرویس زنده فصلی پشتیبانی میشه. به‌طور کلی، Diablo IV به عنوان یک بازی هیجان‌انگیز و با کیفیتی که تا حدی میشه گفت به‌خوبی ساخته شده، از سبک Dungeon Crawler بهره می‌بره، حتی اگر دقیقاً چیزی که درباره ژانر اکشن-نقش‌آفرینی (RPG) می‌دونیم رو به‌طور کامل نوآوری نکنه. 

بازی Diablo IV به سریع‌ترین فروش بازی برای بیلیزارد تبدیل شد: 93 میلیون ساعت بازی

Diablo IV یه کامبک برای بلیزارد محسوب میشه. این بازی اکشن و نبرد بسیار جذابی ارائه می‌ده، به علاوه دارای بهترین داستانیه که تاکنون در این سری شنیده شده. همچنین طراحی اون شگفت‌انگیزه، صداها عالی هستن و بازی بدون مشکل اجرا می‌شود (به‌جز موارد نادری از لغزش در حرکت). با این حال، این بازی تا حدی به قوانین و مقررات موجود پایبنده که در برخی موارد معایبی هم داره. جهان باز اون به اندازه‌ای پویا نیست که انتظار می‌رفت و رویدادها بسیار زود تکراری می‌شن. با این حال باید زمان بیشتری رو برای بررسی کامل این بازی صرف کرد.

Diablo IV در حال حاضر در PC ،Xbox One، Xbox Series X/S، PS4 و PS5 قابل دسترسیه. خوشحال میشیم تجربه‌تون از این بازی رو با ما در کامنت‌ها درمیون بذارید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×