محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بازی Spider-Man 2 در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ برای پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شود

Insomniac اعلام کرد که بازی Spider-Man 2 برای پلی استیشن ۵ در تاریخ ۲۰ اکتبر به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

این خبر خوب به وسیله یکی از کارگردان‌های بازی، برایان اینتیهار، در summer Game Fest ۲۰۲۳ اعلام شد. یکی دیگه از چیزایی که اینتیهار درباره این بازی یعنی بازی Spider-Man 2 فاش کرد، این بود که ونوم در بازی دیگه ادی براک نخواهد بود. به جای اون، یک فرد دیگه ونوم رو در اسپایدرمن ۲ تجربه کرده. این کارگردان همچنین اشاره کرد که گیرمرها باید خودشون بازی رو انجام بدن تا بفهمن بالاخره ونوم کیه :)) تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


انتشار بازی Spider-Man 2 در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳

ما می‌دونستیم که بازی اسپایدرمن ۲ در همین پاییز منتشر میشه و مدتیه شایعاتی درباره انتشار در ماه سپتامبر وجود داره، اما همونطور که از سوی Insomniac تایید شده، ادامه این بازی در ماه اکتبر عرضه میشه.

بازی اسپایدرمن ۲ یک ترکیبی از سبک دارک و لحظات لایت :)) محسوب میشه. اینتیهار (Intihar) تو یک مصاحبه اخیرش درباره این بازی میگه که سازنده‌ها واقعا خوب عمل کردن و به خوبی از پس فضاسازی و خلق یکبازی هیجان‌انگیز درعین حال با تم اسپایدرمن و ونوم براومدن.

اسپایدرمن ۲ در تاریخ ۲۰ اکتبر به صورت جهانی برای پلی‌استیشن ۵ عرضه میشه. یعنی همون ماهی که بازی‌های دیگه‌ای مثل Assassin’s Creed Mirage، Alan Wake 2، Alone in the Dark و Lords of the Fallen عرضه می‌شن. اما احتمالا می‌دونید که یک ماه بعد Mortal Kombat 1 وارنر عرضه میشه.

ماه گذشته، سونی و اینسومنیاک یه ویدیوی گیم‌پلی طولانی برای اسپایدرمن ۲ منتشر کردن. این ویدیو رو برای کسایی که هنوز ندیدن قرار می‌دیم؛ یا کسایی که می‌خوان دوباره ببین. 😊

اسپایدرمن ۲ که در پاییز ۲۰۲۳ عرضه میشه، بازی بعدی در مجموعه محبوب اسپایدرمنه. این بازی توسط توسط اینسومنیاک گیمز در همکاری با مارول گیمز و پلی‌استیشن برای کنسول پلی‌استیشن ۵ توسعه داده شده. شما جزو کسایی هستین که منتظر بازی Spider-Man 2 هستن؟ 😁

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×