محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

در رویداد Summer Game Fest 2023 چه گذشت؟

Summer Game Fest 2023 رسیده تا کلی تریلر برای بازی‌های بزرگی که توی چند ماه و سال آینده منتشر می‌شن رو بهمون نشون بده. این نمایشگاه، باز هم توسط میزبان دائمیش، جف کیلی برگزار شد و تریلرهایی از هر نوع بازی مثل مورتال کومبت ۱، آلن ویک ۲ و فاینال فانتزی ۷ نشون داد.

نمایشگاه بیشتر شبیه به رگباری از تریلرهای جدید بود و با این همه تریلری که توی این رویداد بهمون نشون دادن خیلی سخته که بگیم کدوما از بقیه بهتر بودن. ما توی این گزارش از رسانه بنچفا به مهم‌ترین اخبار و تریلرهای پخش شده در نمایشگاه Summer Game Fest 2023 می‌پردازیم.


بازی PATH OF EXILE 2

توی اولین ویدئوهای جدیدی که از بازی Path of Exile 2 منتشر شده، چند بخش از گیم‌پلی رو می‌بینیم که قابلیت‌های شگفت‌انگیز بازی رو نشون میده، ولی این همه تریلر نیست. مهم‌ترین اطلاعاتی که تریلر اعلام کرده اینه که تاریخ ۲۸ ژوئیه خبر بزرگ‌تری درباره بازی منتشر میشه.

بازی SONIC SUPERSTARS

آخرین بازی Sonic the Hedgehog کاراکتر رو به ریشه‌های دوبعدی و رانینگ بر می‌گردونه، کاراکتر می‌تونه با سرعت زیادی روی زمین و دیوارها حرکت کنه با بقیه تیم باشه و با دشمن‌ها مبارزه کنه. Sonic Superstars یه بازی برای چهار بازیکنه که در پاییز منتشر میشه.

بازی MORTAL KOMBAT 1 

گیم‌پلی اولیه رسمی از Mortal Kombat 1 حتما برای طرفدارای این مجموعه آشنا به نظر میاد. حملات کامبویی سنگین، خشونت بیش از حد و صحنه‌های خشمگین. شاید متعجب‌کننده‌ترین چیز درباره این تصاویر، اینه که شخصیت‌های کمکی به بازی اضافه شدن، که قبلاً توی این سری وجود نداشته. این شخصیت‌های کمکی به نام Kameo Fighters هستن و می‌تونن در مواقع مختصری به صورت کمکی در جریان بازی فراخوانی بشن و توانایی‌ها و حرکات هر دو شخصیت رو باهم ترکیب کنن.

بازی Baldur’s Gate 3

تریلر بازی Baldur’s Gate 3 هم در این رویداد به نمایش درومد اعلام شد که جیسون ایزکس صداگزاری شخصیت Lord Enver Gortash رو به عهده داره. برنامه‌ریزی شده که Baldur’s Gate 3 در اوایل سال آینده به صورت کامل عرضه بشه.

بازی Marvel’s Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 چند هفته قبل یه تریلرازش منتشر شده بود، اما چیزی که از اون تریلر مشخص نکرده بود زمان عرضه بازی بود. خوشبختانه، توی Summer Game Fest، در بخشی کوتاه اعلام شد که بازی روز ۲۰ اکتبر برای پلی‌استیشن ۵ منتشر میشه. همچنین به همراه تاریخ عرضه، کمی اطلاعات بیشتری هم درباره بازی اعلام شد، از جمله اینکه Venom توی این بازی در واقع ادی براک نیست.

زمان عرضه بازی LIES OF P

توی این رویداد تریلر بازی Lies of P رو دیدیم که یه بازی اکشنه و داستان پینوکیو رو با Bloodborne ترکیب می‌کنه. از اون هیجان‌انگیزتر اینه که این بازی برای پلی‌استیشن ۵، کامپیوتر ویندوز و ایکس باکس سری ایکس در دسترسه.

بازی SAND LAND

یه بازی open-world جدید بر اساس دنیایی که توسط خالق دراگون بال آکیرا توریاما تصور شده، با نام Sand Land، بازیکنان رو به کنترل پسر جوان و قدرتمند لوسیفر و شاهزاده جهنم یعنی بلزبوب می‌نشونه.

بازی ۲ ALAN WAKE

طبق اعلام رمدی انترتینمنت (Remedy Entertainment)، بازی Alan Wake 2 اولین بازی واقعی ترسناک و بقاست. همانطور که قبلاً می‌دونستیم، در بازی دو داستان جداگانه وجود داره که به بازیکنان داستان آلن و همچنین داستان ساگا آندرسون رو ارائه می‌ده، که در این داستان، ساگا به بررسی سری قتل‌ها در برایت فالز می‌پردازه و در عین حال صفحاتی از یک داستان ترسناک رو که شاید توسط خود آلن نوشته شده باشه پیدا می‌کنه. بعد از یه مصاحبه کوتاه روی صحنه، سم لیک، مدیریت رمدی، چندین ویدئوی گیم‌پلی جدید رو از بازی نشون داد که یک قسمت اولیه از داستان ساگا رو نشون می‌ده.

CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2 و WARZONE 2.0 فصل ۴

Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 در فصل چهارم یه نقشه‌ی جدید به نام Vondel دریافت می‌کنن. این نقشه شامل مکان‌های جدیدی مثل ایستگاه قطار و استادیوم فوتباله. فصل جدید و نقشه، در تاریخ ۱۴ ژوئن منتشر میشن.

FORTNITE بخش ۴ فصل ۳ — WILDS

تریلر فصل جدید فورتنایت نشون می‌ده که یک حفره عظیم در مرکز جزیره وجود داره که شامل دایناسورها، معابد پنهان و حتی آپتیموس پرایم به عنوان اسکین جدید بازیه. فصل جدید در تاریخ ۹ ژوئن راه‌اندازی می‌شود.

گیم‌پلی بازی FINAL FANTASY 7 REBIRTH

تصاویر گیم‌پلی اولیه برای بازی Final Fantasy 7 Rebirth بالاخره منتشر شد و نشون می‌ده چه چیزایی برای بازسازی بعدی در انتظارمونه. تریلر شامل مقدار زیادی گیم‌پلی میشه. مهم‌تر از همه، توی تریلر اعلام شد که بازی در تاریخی زودهنگام سال ۲۰۲۴ برای پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.


در این گزارش به بخش‌های مهم رویداد Summer Game Fest پرداختیم. شما بیشتر از همه برای کدوم بازی هیجان دارید؟!

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×