محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در Summer Game Fest معرفی شد

توی رویداد Summer Game Fest 2023 که روز گذشته بود، یوبیسافت از بازی جدید خودش از سری Prince of Persia به نام Prince of Persia The Lost Crown رونمایی کرد. توی این رویداد، اولین تریلرش رو منتشر کردن و همچنین جزییات بیشتری راجع به بازی هم فاش کردن. در ادامه با بنچفا همراه باشید تا همه این موارد بپردازیم.


بعد از ۱۳ سال غیبت، سری بازی‌های Prince of Persia بالاخره برگشتن تا طرفردارهاش رو که چندانم کم نیستن خوشحال کنن. روز گذشته توی رویداد Summer Game Fest 2023، بازی جدیدی از این سری معرفی شد. این بازی جدید به نام The Lost Crown توسط استودیو Ubisoft Montpellier ساخته می‌شه. این استودیو قبلا سازنده بازی محبوب Rayman Legends بوده و امیدواریم که با تولید این بازی هم خوب عمل کنن. تریلر معرفی این بازی رو می‌تونید توی ویدیو زیر ببینید.


Ubisoft بازی Prince of Persia: The Lost Crown را معرفی کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown یک بازی دوبعدیه که یوبی‌سافت قصد داره تو تاریخ ۱۸ ژانویه سال آینده (۲۸ دی) برای کنسول‌های بازی PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X|S و نینتندو سوییچ و همچنین برای PC منتشرش کنه. همچنین این بازی از طریق سرویس گیمینگ ابری Amazon Luna هم در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیره.

به گزارش Gamespot، در بازی The Lost Crown، داستان حول شخصیتی جدید به نام Sargon می‌چرخه. اون عضوی از گروهی به نام Immortalsـه که برای آزادسازی شاهزاده‌ای به نام Ghassan به محلی نفرین شده به اسم Mount Qaf فرستاده می‌شن. Sargon به‌زودی متوجه میشه که در ماجرایی بزرگ قرار گرفته که حیات و هستی جهان رو تهدید می‌کنه.

یوبی‌سافت اعلام کرده که داستان بازی رو از اساطیر ایرانی انتخاب کرده. توی این بازی، گیمرها می‌تونن از ابزارهایی برای مدیریت زمان استفاده کنن که بهشون کمک می‌کنه به محیط‌های جدید بازی دسترسی پیدا کنن و همچنین پازل‌ها رو حل کنن. همچنین موسیقی متن بازی توسط آهنگساز ایرانی به نام Mentrix ساخته خواهد شد. بعضی جزییات بیشتر از بازی The Lost Crown توی مراسم Ubisoft Forward که هفته آینده برگزار می‌شه منتشر می‌شن.

Ubisoft بازی Prince of Persia: The Lost Crown را معرفی کرد

اولین نسخه از سری بازی‌های Prince of Persia هم به شکل دو بعدی طراحی شده بود و تو سال ۱۹۸۹ برای کامپیوترهای Apple II منتشر شد. بعدش تو سال ۱۹۹۳ بازی Prince of Persia 2: The Shadow رو معرفی کردن و بعدش تو سال ۱۹۹۹ بازی Prince of Persia 3D منتشر شد. با این حال بازی The Lost Crown به نوعی به ساختار اصلی بازی بازگشت کرده و دوباره به شکل دو بعدی طراحی شده.

بازی The Lost Crown معرفی شده در حالیکه یوبی‌سافت همین این روزها در حال تولید نسخه بازسازی شده از بازی Prince of Persia: The Sands of Time هست. در حال حاضر، استودیوهای Ubisoft Montreal، Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai در حال کار بر روی این پروژه هستن. اعلام شد که این بازی برای اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی به عموم معرفی شده، اما تا به حال انتشار نسخه نهایی اون با تاخیرهای مکرر مواجه شده. یوبی‌سافت تازه‌ترین اخبار این بازی رو در مراسم Summer Game Fest منتشر نمی‌کنه. چرا؟ چون هنوز در مراحل اولیه توسعه اون هستن. در آخر هم اشاره کنم که داستان بازی The Lost Crown هیچ ارتباطی با داستان بازی Prince of Persia: The Sands of Time نداره.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×