محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

قیمت و قابلیت‌های مانیتور جدید گیمینگ سامسونگ OLED G9 مشخص شد

قیمت و جزئیات مانیتور Odyssey OLED G9 سامسونگ، که انتظار می‌رفت امسال منتشر بشه، بالاخره مشخص شد. 

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه آخرین نسخه از مجموعه مانیتورهای گیمینگ اولترا-واید خودش تحت عنوان Odyssey‌ست و روز گذشته جزئیات بیشتری در مورد اون منتشر کرده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


اگر شما یکی از علاقه‌مندان مانیتور اولترا-واید هستید یا قصد دارید از نسبت تصویر ۱۶: ۹ به ۲۱: ۹ برید شاید بد نباشه با جزئیات مانیتور جدید سامسونگ یعنی مانیتور Odyssey OLED G9 بیشتر آشنا بشید. مانیتور Odyssey OLED G9، یک مانیتور خمیده بزرگ ۴۹ اینچی با تکنولوژی پیکسل Quantum-Dot OLED با وضوح ۵،۱۲۰ × ۱،۴۴۰ـه. اما مشخصات این مانیتور همینجا تموم نمیشه. مانیتور OLED G9 برنامه‌ریزی شده تا با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز عرضه بشه، اما با قیمت بالای ۲،۶۲۶ دلار. :)

مانیتور Odyssey OLED G9

اطلاعات قیمت و جزئیات اضافی در مورد OLED G9 از فروشگاه آتریشی Digitec Galaxus به‌دست اومده. این فروشگاه در وب‌سایتش نوشته که انتظار میره سامسونگ مانیتور Odyssey OLED G9 رو هفته دوم تا پایان سپتامبر روانه بازار کنه. پس زودترین تاریخ عرضه ۱۴ سپتامبره. اگه سامسونگ واقعا قیمت بالای ۲۶۰۰ دلارو برای این ماینتور در نظر داشته باشه، مانیتور OLED G9 گرون‌تر از Odyssey Neo G9 خواهد بود که قیمتی حدود ۲۱۹۷ دلار داره.

قیمت و قابلیت‌های مانیتور OLED G9 مشخص شد

خب حالا چه مشخصات دیگه‌ای رو باید از OLED G9 انتظار داشته باشیم؟ گزارش‌ها نشون می‌دن که این مانیتور منحنی ۱۸۰۰R، زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی ثانیه، پشتیبانی از AMD FreeSync و نسبت کنتراست شگفت انگیزی به اندازه ۱،۰۰۰،۰۰۰:۱ داره. اما در مورد اتصالات، کاربران می‌تونن انتظار داشته باشن که OLED G9 شامل DisplayPort 1.4، میکرو-HDMI 2.1 و HDMI 2.1 باشه. مانیتور OLED G9 همچنین انتظار می‌ره که دارای بلندگوی استریو ۵ وات و یک استند قابل تنظیم باشه که امکان تنظیم ارتفاع تا ۱۲۰ میلی‌متر رو فراهم می‌کنه و دارای زاویه -۲ تا +۱۵ درجه‌ست.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×