محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

نتایج فینال‌ جام جهانی اورکلاکینگ G.SKILL سال ۲۰۲۳؛ حضور چشمگیر جی‌اسکیل

جام جهانی اورکلاکینگ G.SKILL در کامپیوتکس ۲۰۲۳ برگزار شد. در این رقابت‌ها، ماهرترین اورکلاکرهای جهان با استفاده از مقدار بی‌نظیری از LN (سیال نیتروژن مایع) مهارت‌های اورکلاک خودشون رو در مقابل تماشاچیان به نمایش میذارن.

بعد از گذراندن چالش‌ها و آزمون‌های متعدد اورکلاکینگ با استفاده از پردازنده Intel Core i9-13900KS، مادربورد ASUS ROG Z790 Apex و حافظه G.SKILL DDR5، فردی با اسم کاربری Seby9123 از ایالات متحده تونست تاج قهرمانی اورکلاک رو به خونه ببره. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

نتایج فینال‌ جام جهانی اورکلاکینگ G.SKILL سال 2023

سه نفر  Seby9123، CENS و Rauf به مرحله نهایی  این مسابقه  که در تاریخ ۲ ژوئن برگزار شد راه پیدا کردن. مرحله نهایی شامل دو چالش فرکانس حداکثر و سه بنچمارک با سرعت ساعت CPU ثابت در ۷ گیگاهرتز بود. این به معنای واقعی نشون‌دهنده مهارت و استعداد اورکلاکینگ بود، به خصوص زمانی که باید در مقابل تماشاچیانی که سالن کامپیوتکس ۲۰۲۳ را پر کرده بودن، انجام می‌شد.

برای بخش حافظه در رقابت اورکلاکینگ، G.SKILL از جدیدترین ماژول‌های حافظه DDR5 به ظرفیت ۲۴ گیگابایت خود استفاده کرد و هر سه رقیب تونستند سرعت اون رو به بیش از DDR5-10000 برسونند. به عنوان قهرمان اصلی Seby9123 سرعت بالاترین را در طول رقابت ثبت کرد، که DDR5-11158 بود.

نتایج فینال‌ جام جهانی اورکلاکینگ G.SKILL سال 2023

به عنوان برنده، Seby9123 جایزه ۱۰,۰۰۰ دلار نقدی و TEK-9 ICON EXTREME V5 GPU LN2 pot رو به خونه برد. اگه نمی‌دونید این وسیله چیه باید بگم که یک قابلمه برای نیتروژن مایع و یخ خشکه که اون رو به عنوان جایزه‌ای فیزیکی برای یک رقابت اورکلاک تولید می‌کنن.

ب‌طور کلی، جام جهانی اورکلاکینگ G.SKILL سال ۲۰۲۳ موفقیتی چشمگیر بود، به خصوص زمانی که کامپیوتکس ۲۰۲۳ پس از چند سال دوباره به صورت حضوری برگزار شد و برندهای مطرح دنیا تونستن توش حضور پیدا کنن. G.SKILL حضور قابل توجهی در نمایشگاه داشت، جایی که علاوه بر اقدامات اورکلاکینگ، یک غرفه بزرگ با آخرین تکنولوژی حافظه عملکرد بالا و تولیدات پیشرفته‌ی کامپیوتری رو به نمایش گذاشت. 

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×