محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم پیش نیاز بازی Rainbow Six Siege

بازی  Rainbow Six: Siege یه بازی شوتر تاکتیکیه که حالا می‌تونید اون رو به صورت آنلاین و مولتی پلیر بازی کنید. توی این بازی دو تیم با هم مبارزه می‌کنن. سری Rainbow Six یه بازی خیلی محبوب از یوبی‌سافت و تو مجموعه‌ی Tom Clancy‌ محسوب میشه. این بازی برای مدت زیادی متوقف شده بود و حتی یه نسخه‌ای از اون معرفی شد ولی دوباره لغو شد. این بازی دقیقا همون بازیه که بازیکنای حرفه‌ای بهش نیاز دارن و خوشبختانه همه چی درست پیش رفته تا از این شوتر آنلاین چندنفره لذت ببریم. توی این مقاله قصد داریم به سیستم پیش نیاز بازی Rainbow Six Siege بپردازیم و سپس یه سیستم پیشنهادی هم برای تجربه بهتر بازی معرفی می‌کنیم. تا آخر این مطلب با بنچفا همراه باشید.


سیستم پیش نیاز بازی Rainbow Six Siege

سیستم پیش نیاز بازی Rainbow Six Siege برای کامپیوتر شما به کارت گرافیک حداقلی معادل NVIDIA GeForce GTX 460 اشاره می‌کنه. با این حال، یوبی‌سافت برای تجربه بهتر، استفاده از کارت گرافیکی معادل NVIDIA GeForce GTX 670 را توصیه می‌کنه. بر اساس سیستم پیش نیاز بازی Rainbow Six Siege حداقل ۶ گیگابایت حافظه RAM نیاز دارید، اما پیشنهاد می‌کنیم این عدد رو حداقل ۸ گیگابایت RAM در نظر بگیرید. برای اجرای بازی R6 Siege، نیاز به پردازنده حداقلی معادل AMD Phenom II X4 945 دارید. در حالی که استفاده از Intel Core i5-2500K توصیه می‌شه.  برای نصب بازی Rainbow Six Siege حدوداً به ۶۱ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید.

پردازندهCore i5 12100
کارت گرافیکGTX 1060
رم۱۶ گیگابایت

شما با استفاده از کارت گرافیک GTX 1060 می‌تونید با تنظیمات High حدود ۱۲۲ FPS از بازی بگیرید.

با اینکه Rainbow Six Siege بازی اوبی‌سافته اما نسخه‌ استیم اون هم منتشر شده.

تنظیمات بازی Rainbow Six Siege

همونطور که برای بازی آنلاین رقابتی خیلی مهمه، باید فریم‌رِیت Rainbow Six Siege رو بالا و پایین نگه داری. البته نمی‌خوای همه چیز رو پایین بیاری، چون بعضی گزینه‌ها باعث میشن تو ضد شما عمل کنن.

بخش Texture Quality رو حداقل روی مدیوم قرار دید. چون اگه کیفیت رو پایین‌تر بذارید وقتی که سریع درحال چک کردن اتاق‌ها هستی به سختی میشه بازیکن‌های دیگه رو دید.

بخش Shadows یا همون سایه‌ها رو می‌تونید با اطمینان پایین بیارید، چون فقط اثرات زیباسازی بیشتر رو غیرفعال می‌کنه و سایه‌های اصلی که برای تشخیص حرکت و موقعیت دشمن لازم دارید رو نمی‌گیره.

تنظیمات Level of Detail رو روی مدیوم قرار بدید. چون اگه اون رو به حداقل کاهش بدید سخت میشه با سرعت دشمن‌ها رو تشخیص داد.

برای تنظیمات Texture Filtering یه میانه خوبی پیدا کند. اگه خیلی بالا بره اجرای بازی رو کند می‌کنه و خیلی پایین هم باعث میشه محیط خیلی تیز و حوصله‌سربر نشون داده بشه.

Ambient Occlusion و Motion Blur رو می‌تونید با خاموش کردن از فایل “ini” در تنظیمات غیرفعال کنید. با خاموش کردن این دو مورد هیچ چیز خاضی رو از دست نمی‌دید اما تجربه بازی کمی بهتر میشه.

همونطور که در هر بازی آنلاین مهمه و باید اون رو انجام بدید توی بازی  Rainbow Six Siege هم حتماً v-sync رو خاموش کنید، چون باعث تأخیر ورودی میشه.

اگه مشکلات هنوز توی اجرای بازی مشکل دارید مطمئن شوید که تنظیمات کارت گرافیک و سیستمت روی حالت عملکرد بالا نباشه و اون رو روی حالت تعادل یا صرفه‌جویی انرژی قرار بدید و همچنین مطمئن بشید که بازی از کارت گرافیک استفاده می‌‎کنه، نه گرافیک مجتمع.

در این مطلب با سیستم پیش نیاز بازی Rainbow Six Siege آشنا شدید. حتما از تجربه‌تون توی این بازی برامون بنویسید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×