محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هابازی

ثبت امتیاز صفر برای بازی Starfield پیش از عرضه رسمی

یکی از کاربرهای سایت Metacritic در بخش نظرات عنوان Starfield، پیش از عرضه رسمی این بازی نظرشو رو ثبت کرده و بهش نمره صفر داده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید. 

البته الان هیچ‌کی نسخه فیزیکی بازی رو در دست نداره حتی نسخه‌ای در دسترس منتقدان هم قرار نگرفته. به همین دلیل هیچ امکانی نیست که همه جمعیت بتونن به بازی دسترسی داشته باشن. ولی این شخص تو سایت Metacritic نظرشو ثبت کرده، نمره صفر داده و این بازی رو تلخ‌ترین اتفاق تاریخ می‌دونه. :)))

کاربر Joppsta360 اون نوشته:

نسخه‌ Super Special 76 بازی Starfield همونطور که انتظار می‌رفت، ناامیدکننده‌ست. همراه این بازی یه لیوان ارسال میشه تا بتونید با استفاده از اون در چالش نوشیدنی Internet Historian شرکت کنید. با هر دروغ تاد هاوارد (Todd Howard) یک بار لیوان رو سربکشید. البته، شاید هم بهتر باشه این کار رو نکنید، چون پس از گذشت ۵ دقیقه از این بازی به اصطلاح «شاهکار» و مواجهه با یکی دیگه از ابرفاجعه‌های بتسدا، دچار مسمویت با الکل می‌شید. :)

ثبت امتیاز صفر برای بازی Starfield پیش از عرضه رسمی

باید بگم که این نظر، همونطور که انتظار می‌رفت از سایت پاک شد، ولی باعث بروز سر و صدا و شلوغی زیادی شد. همچنین، این نظر نه تنها خشم زیادی رو به همراه داشت، بلکه بی‌سابقه بودنش باعث جلب توجه بسیاری شد.

صفحه‌ی توییتر ElrondGaming در واکنش به این اتفاق در توییتر نوشت:

خیلی خوبه که هواداران تونستن ۸۴ روز پیش از عرضه‌ Starfield، در Metacritic برای اون نظر ثبت کنن. واقعاً فوق‌العاده‌ست.

این نظر خودش خیلی مهم نیست، ولی نشون می‌ده که بازی داره در یه جنگ بین کنسولی غرق میشه. شرایط می‌تونه بدتر هم بشه وقتی که بازی کیفیت بصری خوبی داشته باشه، ولی مشکلاتی که تو بازی‌های قبلی بتسدا دیدیم هنوز وجود داشته باشن. به هر حال، یه موج جدید از جنگ بین کنسولی شروع شده و بعد از رویداد اخیر ایکس باکس، خیلی بحث پیرامون بازی برگرفته شده.

بازی Starfield تو تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر میشه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×