محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

رویداد نینتندو دایرکت امروز (۳۱ خرداد) برگزار خواهد شد

کمپانی نینتندو روز گذشته اعلام کرد که رویداد «نینتندو دایرکت» امروز مصادف با ۳۱ خرداد از پلتفرم‌های توییچ و یوتیوب پخش میشه. گفته شده که این رویداد حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


بالاخره بعد از تمام شایعاتی که درباره رویداد «نینتندو دایرکت» به گوش می‌رسید، نینتندو به صورت رسمی اعلام کرد که رویداد بعدی «Nintendo Direct» فردا، ۲۱ ژوئن (یعنی ۳۱ خرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌شه. این مراسم ساعت ۷ شب (به وقت ایران ۵:۳۰) شروع میشه و تقریباً ۴۰ دقیقه طول خواهد داشت. در رویداد «نینتندو دایرکت» فردا مربوط به معرفی بازی‌های جدید امسال نینتندو خواهد بود و به احتمال زیاد طرفدارا جزئیات جدیدی درباره بازی Pikmin 4 دریافت می‌کنن.

رویداد نینتندو دایرکت امروز (31 خرداد) برگزار خواهد شد

بازی Pikmin 4 تو ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر ۱۴۰۲) برای Nintendo Switch منتشر میشه. احتمالاً این شرکت یه نسخه دمو رایگان برای تست ارائه بده تا بازخورد کاربرا رو قبل از انتشار رسمی ببینه. علاوه بر اون، شایعاتی می‌گن که تو این رویداد یه بازی دو بعدی از مجموعه ماریو معرفی و یه نسخه بازسازی از یکی از بازی‌های SNES هم رونمایی میشه. طرفدارا امیدوارن که به طور غیرمنتظره بازی Metroid Prime 4 رو هم بین بازی‌های دیگه ببینن. بعلاوه، احتمالاً نسخه‌ای از Persona 3 Reload برای سوییچ هم تو این رویداد نمایش داده بشه.

ممکنه رویداد Nintendo Direct خلاصه‌ای از بازی Hollow Knight: Silksong رو هم نشون بده. این بازی که خیلی منتظرش بودیم، قرار بود اول سال ۲۰۲۳ منتشر بشه، اما تاریخ عرضه‌ش تغییر کرد و به زمان دیگه‌ای به تأخیر افتاد. پس احتمالاً تو رویداد Nintendo ما تریلر جدیدی از Silksong رو هم ببینیم.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×