محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

مایکروسافت قیمت Xbox Series X را ۲.۵ سال پس از عرضه در کشورهای منتخب افزایش می‌دهد

مایکروسافت اعلام کرده که قیمت کنسول پرطرفدار Xbox Series X افزایش پیدا می‌کنه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


قیمت کنسول Xbox Series X دو سال و هفت ماه پس از معرفی اولیه‌ش قراره بیشتر بشه. البته به این نکته اشاره کنیم این افزایش قیمت تنها روی سری X تأثیر می‌گذاره و قیمت سری S مثل قبل باقی می‌مونه. مایکروسافت تصمیم گرفته قیمت‌ها رو در برخی کشورها افزایش بده:

  • انگلیس: ۴۷۹.۹۹ پوند (افزایش ۶.۶٪)
  • اتحادیه اروپا (یوروزون): ۵۴۹.۹۹ یورو (افزایش ۱۰٪)
  • استرالیا: ۷۹۹.۹۹ دلار (افزایش ۶.۶٪)
  • کانادا: ۶۴۹.۹۹ دلار (افزایش ۸.۳٪)

طبق بیانیه‌ منتشر شده توسط مایکروسافت به TheVerge، کشورهایی مثل ایالات‌متحده، ژاپن، شیلی، برزیل و کلمبیا تغییرات قیمت نخواهند داشت. این شرکت ادعا می‌کنه که سال‌هاست قیمت‌ها رو ثابت نگه داشته و الان تصمیم به افزایش قیمت گرفتن تا با شرایط بازار هماهنگ بشن.

مایکروسافت قیمت Xbox Series X را 2.5 سال پس از عرضه در کشورهای منتخب افزایش می‌دهد

افزایش قیمت Xbox قبل از تصمیم سونی برای تنظیم قیمت PlayStation 5 در سال گذشته رخ داده. این که ممکنه مایکروسافت قیمت کنسول‌های خودش رو افزایش بده، در ماه اکتبر به وسیله‌ی رئیس Xbox، یعنی فیل اسپنس، مشخص شده بود.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×