محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

قیمت کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060 در فروشگاه‌های اروپایی از ۳۴۹ تا ۴۹۹ یورو متغیر است

کارت گرافیک RTX 4060 از NVIDIA، یک GPU میان‌رده با TDP (توان مصرفی حداکثر) ۱۱۵ واته. اما انگار ایسوس خیلی به این موضوع توجه نکرده چون این پردازنده گرافیکی رو با یک اندازه بزرگ و سه فن طراحی کرده. همچنین که ۲.۷۵ اسلات رو اشغال می‌کنه. ASUS RTX 4060 ROG Strix در حال حاضر در فروشگاه Proshop در فنلاند با قیمت ۴۹۰-۵۰۰ یورو لیست شده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


قیمت کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060 در بازار اروپا متفاوت است

به طور کلی، قیمت گرافیک ASUS RTX 40 همیشه بالاست، حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم شرکای تجاری انویدیا این کارت گرافیک رو با چه قیمت‌هایی وارد بازار می‌کنن.

از سوی دیگه، قیمت‌گذاری Gigabyte به نظر می‌رسه با انتظارات مطابقت بیشتری داره و ارزون‌ترین مدل اون با قیمت حدودی ۳۵۰ یورو عرضه می‌شه. البته حتی Gigabyte هم مجبور شد یک مدل AORUS پریمیوم رو هم تولید و وارد بازار کنه که تقریباً به اندازه برخی از نمونه‌های سفارشی RTX 4060 Ti قیمت داره. AORUS RTX 4060 Elite با قیمت ۴۲۰ یورو ممکنه توی فروشش و با قیمت زیادی که داره به مشکل بخوره. 

قیمت کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060 در فروشگاه‌های اروپایی از 349 تا 499 یورو متغیر است

به عنوان یادآوری، کارت گرافیک RTX 4060 نسخه اصلی (Founders Edition) نداره، یعنی تنها راه خرید این کارت ها از طریق شرکت‌های همکاره. خبر خوب اینه که برندهای زیادی وجود دارن که معمولاً ارزون‌تر از ASUS و Gigabyte هستن.

با این حال، RTX 4060 Ti در قیمت ۴۳۹ یورو هم خیلی توافقی خوبی نبود، پس کاهش قیمت RTX 4060 به حدود ۴۰۰ یورو به نظر یه ایده افتضاح میاد. تنها راه برای فهمیدنش اینه که منتظر باشیم تا بررسی‌ها و واکنش گیمرها رو در هفته بعد ببینیم. کارت گرافیک RTX 4060 پنجشنبه آینده روانه بازار میشه.

شما می‌تونید بررسی کارت گرافیک RTX 4070 انویدیا کی طی ماه اخیر وارد بازار شد رو در بنچفا بخونید.


شما فکر می‌کنید قیمت کارت گرافیک RTX 4060 پس از ورود به ایران چقدر محاسبه میشه؟!

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×